۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۶۹۸۳
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های اقتدار و امنیت ملی نیروی انسانی و کشور، سربازان هستند، گفت: امروز سربازان ما از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشور دفاع می‌کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیر جهانشاهی معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش صبح امروز(یکشنبه، 27 بهمن) در همایش جوان سرباز این نیرو در سخنانی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های رهبر انقلاب، شما سربازان هستید و ایشان در دیدار‌های خصوصی با فرماندهان هم این موضوع را مطرح می‌کنند.

وی افزود: ما معتقدیم بهترین دوران زندگی یک جوان، دوران سربازی است، زیرا در این دوره یک فرد با شور و نشاط جوانی آماده می‌شود تا در جهت دفاع از اسلام و انقلاب و کشورشان جان خود را فدا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: سربازی از جایگاه مهم و با ارزشی برخوردار است و چیزی از سربازی بالاتر نیست تا جایی که حتی فردی مانند حاج قاسم نیز خود را یک سرباز می‌دانست. جوانان ایرانی در طول تاریخ نشان داده‌اند که هرجا لازم باشد، حاضر به جانفشانی برای اسلام و ایران هستند.

امیر جهانشاهی تصریح کرد: بسیاری از فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس مانند سردار سلیمانی و شهید صیاد شیرازی در سنین جوانی فرماندهی رده‌های مهمی را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه خاطرات سربازی از بیاد ماندنی‌‌ترین دوران بندگی است، تأکید کرد: دوران سربازی زکات عمر یک جوان است و اگر سربازان نبودند که از کشور دفاع کنند امروز این امنیت را نداشتیم. امروز بسیاری از سربازان ما در مرزهای غرب، شرق و جنوب‌غرب کشور در حال حراست از مرزهای کشور هستند. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: جوانان باید قدر و ارزش دوران سربازی را بدانند، امروز بسیاری از فرماندهان سپاه و بسیاری از مسئولان کشور دوران سربازی خود را در ارتش گذرانده‌اند، ما امروز براساس تأکیدات فرمانده کل قوا برای سربازان بسیار ارزش قائل هستیم، امروز به برکت انقلاب، رهبر انقلاب به فرماندهان تأکید می‌کنند که با سربازان مانند فرزندان خود برخورد کنید.

امیر جهانشاهی گفت: طرح لبیک 22 نزاجا در جهت تکریم سربازان است. ما در این طرح در جهت ارتقا و بهینه‌سازی محل زندگی کارکنان وظیفه ‌و وضعیت زیست سربازان در آسایشگاه‌ها و پادگان‌ها برنامه‌های مؤثری انجام داده‌ایم.

وی اضافه کرد: یکی از مؤلفه‌های اقتدار و امنیت ملی نیروی انسانی و کشور، همین سربازان هستند. امروز سربازان ما از مرزهای جغرافیایی و اعتقادی کشور دفاع می‌کنند. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توطئه‌های دشمن اظهار داشت: امروز اگر سربازان با تهاجم فرهنگی دشمن مقابله نکنند، ما ضربه می‌خوریم.

امیر جهانشاهی با اشاره به اقدامات علمی سربازان گفت: امروز خیلی از طرح‌های دفاعی سربازان در وزرات دفاع و ستاد کل مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است.

وی با اشاره به ارتقاء سطح تحصیلات سربازان افزود: امروز خیل عظیمی از سربازان ما از سطح تحصیلات عالی برخوردار هستند و ما نمی‌توانیم از همه این افراد در حوزه‌های تخصصی استفاده کنیم. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به استکبار دادند و انشاءا‌لله همه ما با حضور در انتخابات بار دیگر نشان می‌دهیم که سرباز ولایت هستیم، اگر ما خواهان استقلال و امنیت کشور هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا شرکت در انتخابات تأثیر بسزایی در تحقق آرمان‌های انقلاب دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر