۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۵۶۹۰۵
سردار دکتر جلالی مطرح کرد
سردار دکتر جلالی گفت: امروز قاسم سلیمانی از یک شخص تبدیل به یک فرهنگ و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک مکتب شده است.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: در این چهل روزی که از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی می‌گذرد بیش از پیش آیه مبارکه «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند» برای ما معنا و مفهوم پیدا می‌کند که شهدا زنده هستند و حیات معنوی آنها حتی می‌تواند اثرگذارتر از حیات مادیشان باشد.

وی ادامه داد: امروز قاسم سلیمانی از یک شخص تبدیل به یک فرهنگ و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک مکتب شده است. 

به گفته سردار جلالی اگر بخواهیم شاخص‌های این مکتب را احصا کنیم می توانیم به مواردی همچون ولایت مداری و اخلاص، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی، حمایت از مظلوم و عناد با ظالم، ایمان به نصرت الهی، مردمداری و مردم‌دوستی، دیپلماسی مقتدرانه، شهادت طلبی و مبارزه جویی، استفاده حداکثری از امکانات حداقلی، ایده‌آل گرایی در عین واقع‌بینی، کنشگری در مقیاس‌ جهانی، تقویت پیوند امت اسلامی و فرصت سازی از تهدیدات اشاره کرد.

وی با بیان اینکه به زعم ما شاخص‌های مکتب شهید قاسم سلیمانی صرفا در حوزه دفاعی محدود و محصور نیست بلکه اقتباس از این مکتب می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مدیریتی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشد تصریح کرد: به یک معنا حاج قاسم سلیمانی و مکتب وی نماد و تراز یک انقلابی واقعی است که نهادینه‌سازی اصول وی در هر عرصه‌ای می‌تواند موجبات گشایش را پدید آورد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه اکنون که در آستانه انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی هستیم ترویج مکتب شهید قاسم سلیمانی در مجلس جدید می‌تواند موجبات حرکت به سمت ایرانی قوی و عزیز را تسهیل کند متذکر شد: مجلس انقلابی، دولت انقلابی و دولت انقلابی نظام انقلابی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوشش خون حاج قاسم، سراسر برای ملت‌های منطقه خیر و برکت و برای دشمنان وی خشم و غضب بوده است تصریح کرد: هرچند سیلی موشکی ایران در عین الاسد موجب ضربه مغزی کاخ سیاه واشنگتن شده است اما انتقام سخت پایان‌ناپذیر است. 

به گفته سردار جلالی راهبرد مشخص حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکایی‌ها از منطقه بود و این راهبرد هم‌اکنون با سرعت فزاینده‌ای در حال تقویت و روی دادن است. مطمئنا این انتقام سخت به دست منتقم واقعی خون شهید که همانا خداوند است و از طریق دست با کفایت ملت‌های منطقه گرفته خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر