۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۶۹۰۳
مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تأکید کرد: تاکنون هیچ موردی از ورود ویروس کرونا در کشور مشاهده نشده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، کیانوش جهانپور مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت درباره شایع ورود ویروس کرونا  به کشور، اظهار داشت:‌ تاکنون هیچ موردی در خصوص ورود ویروس کرونا به کشور مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: 56 مسافر که از ووهان چین به کشور بازگشتند در قرنطینه هستند و آزمایش نخستین همه این افراد منفی بوده و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بین‌المللی در قرنطینه خواهند بود و حال عمومی آنها خوب است و هیچ علامتی در خصوص ویروس کرونا ندارند.

مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت در جلوگیری از ورود ویروس کرونا به کشور، خاطرنشان کرد: همه مسافرانی که از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی وارد کشور می‌شوند، مورد کنترل قرار می‌گیرند؛ ضمن اینکه اسکنرهایی در 36 مرکز در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی نصب شده و افراد مورد کنترل قرار می‌گیرند.

جهانپور درباره اینکه چرا «تعداد جانباختگان مبتلا به ویروس کرونا در جهان در حال افزایش است؟»، بیان داشت: ابعاد این بیماری کاملاً شناخته شده نیست و ممکن است افرادی که مبتلا شده و وارد هفته دوم وسوم دوره ابتلا می‌شوند، این افراد دچار مرگ شده و این موضوع در هفته دوم و سوم مشاهده می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر