۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۹۰۰
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان مطرح کرد
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان در جلسه کمیته پدافندغیرعامل که با حضور مدیرکل و معاونین شرکت غله و خدمات بازرگانی برگزارشد زیرساختها و مراکز ذخیره و تامین گندم را از جمله مراکز ثقل برشمرد.
مرتضی شاه حسینی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، ایرج کارخائی گفت: تامین مایحتاج عمومی مردم خصوصا غله و گندم از نیازهای مهم جامعه و امنیت، حفاظت و ایمنی سوله­‌ها و انبارهای غله از منظر پدافند غیرعامل بسیار ضروری و پر اهمیت است.

وی ضمن بازدید از مرکز سیلو افزود: زیرساخت­‌های مهم و مراکز ذخیره و تامین گندم از جمله مراکز ثقل هستند که الزامات و ملاحظات پدافندغیرعامل در این مراکز کلیدی تامین محصولات باید با دقت و توجه خاصی عملیاتی و اجرایی گردد.

ایرج کارخائی خاطرنشان کرد: همیشه بحث نان و آرد برای جامعه و مردم مهم و تاثیرگذار بوده و می­‌شود با در نظر گرفتن تمهیدات مناسب در شرایط بروز حوادث طبیعی و غیرطبیعی از مشکلات پیشگیری کرد تا همواره پاسخگوی نیاز جامعه در این مورد مهم باشیم که در این راستا با انجام مانورها و دوره­های آموزشی تخصصی و رزمایش­ها می­توان به این مهم دست یافت.

مدیرکل پدافند غیرعامل گفت: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان آمادگی دارد تا در قسمت­های مورد نیاز شرکت غله و خدمات بازرگانی دوره‌­های آموزشی و مانورهای مشترک را جهت افزایش ایمنی و بهتر شدن عملکرد در برابر تهدیدات مختلف برگزار کند.

همچنین در این جلسه منوچهری مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی به تمهیدات صورت گرفته تاکنون، نقاط قوت و ضعف اشاره کردند و افزودند این شرکت جهت افزایش ایمنی و پیشگیری در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی از الزامات و ملاحظات پدافندغیرعامل در همه قسمت‌ها استفاده کرده و آمادگی دارد تا در دیگر موارد مهم و مورد نیاز با اداره کل پدافندغیرعامل همکاری کند.

در ادامه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان به ­اتفاق مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان از مرکز ذخیره­سازی گندم در سیلو 27هزارتنی سمنان بازدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر