۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۵۶۸۹۵
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به‌مناسبت چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: تجربه نشان داد هرکسی با ایران و مقاومت باشد، به پیروزی می‌رسد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان روز سه‌شنبه در سخنانی به‌مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که مشکلات منطقه به‌خاطر وجود رژیم صهیونیستی است و اگر کسی تصور می‌کند که این رژیم فلسطین را اشغال کرده است، در اشتباه است، زیرا در واقع از فلسطین به‌عنوان سکویی برای اشغال منطقه و جهان اسلام استفاده می‌کند.

وی با تأکید بر این‌که مقاومت مسلحانه تنها راه نجات فلسطینیان است، افزود: وقتی می‌گوییم که مقاومت مسلحانه تنها راه‌حل است، این بدین معناست که مقاومت مسلحانه پایه و اساس است و کنار این نوع مقاومت، دیگر انواع مقاومت برای آزادسازی فلسطین اشغالی مؤثر است.

شیخ نعیم قاسم همچنین تأکید کرد که استکبار جهانی فقط مبارزه برای آزادسازی فلسطین را می‌فهمد و نمی‌توان به استکبار جهانی و یا آمریکا برای حل سیاسی بحران منطقه اتکا کرد.

وی تصریح کرد: این ملت قهرمان و مبارزه ملت فلسطین بودند که طرح معامله قرن را قبل از اجرایی شدن، نابود کردند. ترامپ سعی داشت معامله قرن را طی دو مرحله رونمایی کند؛ مرحله نخست مرحله اقتصادی بود تا فلسطینیان را با مطرح کردن مسایل اقتصادی فریب دهد و مرحله دوم سیاسی بود تا چهره منطقه را پس از این معامله ترسیم کند.

معاون سید حسن نصرالله در ادامه عنوان کرد: چرا می‌خواهیم با طرح معامله قرن که مرده متولد شده است، مقابله کنیم؛ زیرا نباید در ذهن هیچ کس در جهان این نکته باقی بماند که طرح‌ها و سناریوهای مربوط به فلسطین بدون رضایت خود فلسطینیان اجرایی می‌شود و فلسطین از بحر تا نهر و به‌طور کامل به فلسطینیان بازگردانده نمی‌شود.

وی همچنین گفت: تجربه نشان می‌دهد که هر کس با ایران و محور مقاومت باشد، به پیروزی دست پیدا می‌کند و می‌تواند سرزمین خود را آزاد کند. آنها باید بدانند که پس از این اقدام بزرگ و مؤثر جبهه مقاومت، امکان اینکه به عقب برگردیم و شکست‌ها را متحمل شویم، وجود ندارد.

شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: در این دوره از پیروزی‌ها باید از نیروهای مقاومت تحت فرماندهی ولی فقیه الهام گرفت و با تلاش جدی در همه زمینه‌ها برای شکست طرح صهیونیستی آمریکایی معامله قرن اقدام کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر