۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۵۶۸۵۷
سرلشکر صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: اصلی‌ترین چالش غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا فرهنگ و تمدن اسلامی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، سرلشکر سید یحیی صفوی شامگاه یکشنبه در مراسم یادواره شهدای منطقه لتحر کاشان که در آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار شد، اظهار داشت: اثرگذاری انقلاب اسلامی ایران از مرزهای کشور و منطقه عبور کرده و کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان جبهه مقاومت جهان اسلام را به قیام بر علیه نظام سلطه مجبور خواهد کرد، ابراز داشت: آمریکایی‌ها و استکبار جهانی از تاثیرگذاری خون شهید بی نصیبند چون زندگی آنها بر مبنای مادیات شکل گرفته است.

خون شهدای جبهه مقاومت باعث آزادی قدس از دست اشغالگران صهیونیستی می‌شود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی راه کربلا را باز کردند، تصریح کرد: خون پرثمر شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت هم باعث خواهد شد که راه قدس باز شود و این قبله اول مسلمین جهان از لوث اشغالگران صهیونیستی پاک شود.

وی راه، هدف و آرمانهای شهدا را جاودانه دانست و خاطرنشان کرد: راه شهیدان جبهه مقاومت در منطقه از عراق و سوریه گرفته تا افغانستان و یمن و لبنان با صلابت ادامه خواهد یافت.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن اذعان داشت: امسال در اولین سال از دوره دوم چهلم انقلاب قرار داریم و امیدواریم مردم سلحشور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

در آغاز گام دوم انقلاب هم اکنون نوبت حضور جوانان زیر ۴۰ سال است

وی با بیان اینکه هم اکنون نوبت جوانان زیر ۴۰ سال است، تاکید کرد: حضور جوانان و نوجوانان در صحنه‌های مختلف انقلاب همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو می‌تواند سندی متقن و محکم از پای کار بودن جوانان و ملت ایران اسلامی در آرمان‌های انقلاب باشد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی در عرض ۴۱ سال گذشته از هیچ‌گونه تلاشی برای درهم شکستن مقاومت ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده است، بیان داشت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا و آخرین نمونه آن شهادت سردار شهید اسلام قاسم سلیمانی طی یک عملیات تروریستی مذبوحانه نمونه‌ای از این اقدامات و دسیسه‌های دشمن است.

حضور نیروهای نظامی آمریکا در منطقه یک اشتباه راهبردی است

وی اشغال حدود ۱۸ ساله افغانستان توسط نیروهای تروریستی آمریکا را نمونه‌ای از خوی متجاوزگری شیطان بزرگ دانست و افزود: به گفته کارشناسان آمریکایی حضور نیروهای نظامی این کشور در منطقه یک اشتباه راهبردی است که باید هر چه زودتر پایان پذیرد.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه در طول ۴۱ سال انقلاب اسلامی قدرت و گستره نفوذ ایران در منطقه و جهان افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: این در حالی است که آمریکا در طول سالیان اشغالگری خود در منطقه بیش از هفت هزار میلیارد دلار هزینه و بیش از ۲۰ هزار نفر کشته و مجروح داده است و در نهایت رئیس جمهوری این کشور مجبور است برای حضور در منطقه به صورت بزدلانه و با هواپیمای چراغ خاموش اقدام کند.

مرزهای قدرت ایران تا سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرده است

وی با اشاره به اینکه مرزهای قدرت و پیشرفت ایران هم اکنون از خلیج فارس و دریای خزر به سواحل مدیترانه گسترش پیدا کرده است، گفت: صهیونیست‌ها با بیش از ۷۰ سال اشغالگری فلسطین در مقابل مقاومت مردم دلیر لبنان و فلسطین به معنای تمام ضعیف است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه طرح معامله قرن هیچ دستاوردی برای آمریکا و استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه نخواهد داشت، اظهار داشت: این طرح در نهایت باعث اتحاد و انسجام تمام مسلمانان گستره گیتی خواهد شد تا انزجار خود را از شیطان بزرگ و صهیونیست جهانی نشان دهند.

وی با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ابراز داشت: این یک وعده صادق است و به حول و قوه الهی این مهم حتماً اتفاق خواهد افتاد.

سه چالش بزرگ آمریکایی‌ها در جهان

سرلشکر صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آمریکایی‌ها در جهان با سه چالش بزرگ روبرو هستند، تصریح کرد: چالش اقتصادی با چین و چالش نظامی با روسیه دو مورد از این چالش‌های آمریکا و استکبار جهانی در جهان است که بسیار آنها را آزار می‌دهد.

وی اصلی ترین چالش غربی‌ها و ایتکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را فرهنگ و تمدن اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا می‌داند با فرهنگ اسلامی، بیداری اسلامی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که مردم نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا آگاه شوند و در نهایت باعث شکست شیطان بزرگ در عملی کردن نقشه‌های خود شود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه پرچمدار تمدن نوین انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: فرهنگ و تمدن اسلامی در طی ۵۰۰ سال گذشته در دو مرحله تمدن سازی کرده است که مورد اول در دوران صفویه و مورد دوم در پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ است.

چهار راهبرد اصلی و اساسی برای فرهنگ و تمدن اسلامی

وی با بیان اینکه چهار راهبرد اصلی برای فرهنگ و تمدن اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: استحکام و ساخت قدرت مردم پایه، گسترش جبهه مقاومت و بین المللی کردن فرهنگ ایستادگی و مقاومت، تطابق اهداف داخلی و رفتار خارجی و شکل گیری دولت انقلابی و اسلامی این چهار راهبرد است.

به گزارش پایداری ملی، در حاشیه برگزاری مراسم یادواره شهدای منطقه لتحر که همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت برگزار شد از کتاب سرباز ولایت که مجموعه‌ای از اشعار ۴۰ شاعر آئینی و مذهبی در مدح سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی است، رونمایی شد.

این کتاب که به کوشش وحید مدرس زاده برزکی جمع آوری شده است توسط مجموعه پویش مردمی لتحر چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

شایان ذکر است این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان حضرت آیت الله نمازی به همت پویش مردمی لتحر و پایگاه بسیج مالک اشتر حوزه دوم امام حسن مجتبی (ع) ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر