۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۵۶۸۳۲
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تأکید بر ناکامی حتمی توطئه جدید صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها، تصریح کرد فلسطین برای ملت خود که صاحبان واقعی این خاک هستند، باقی خواهد ماند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسئول تجاوز به حقوق ملت فلسطین هستند.

برهوم گفت که اعلام آغاز همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ترسیم نقشه‌های جدید به منظور الحاق شهرک‌های کرانه باختری به «حاکمیت اسرائیل»، در ادامه تجاوز واشنگتن و تل‌آویو به حقوق مردم فلسطین است.

پایگاه خبری حماس به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد که رژیم صهیونیستی و آمریکا، مسئول نتایج و پیامدهای این تجاوز هستند و ملت فلسطین نیز در ورود به جنگ با تمامی ابزارها به منظور حمایت از حقوق تاریخی خود لحظه‌ای تردید نمی‌کند.

وی ادامه داد: «فلسطین برای ملت خود که صاحبان واقعی این خاک هستند، باقی خواهد ماند و دوگانه شر آمریکا-اسرائیل، هر اندازه که قدرت و هیمنه داشته باشد، نخواهد توانست این واقعیت را تغییر دهد».

سخنگوی حماس بر این باور است که «اشغالگر صهیونیستی رو به نابودی است و مقاومت ما برای بازپسگیری این حق و آزادسازی کامل خاک فلسطین ادامه دارد».

برهوم ضمن درخواست از ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی برای ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا، خاطر نشان کرد، باید مبارزات ملت فلسطین نیز یکپارچه شود تا این توطئه را ناکام بگذارند.

وی در پایان افزایش فعالیت مردمی و مقاومت را برای ورود به این نبرد خواستار شد و تأکید کرد که عملیات منحصر به فرد در کرانه باختری و قدس، محاسبات صهیونیست‌ها را به هم زد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر