۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۵۶۷۶۲
توئیتر انتشار ویدئوهای جعل عمیق را در سایت خود ممنوع می‌کند. این شرکت چنین استدلال کرده که چنین ویدئوهایی می‌توانند به عموم مردم آسیب برسانند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، توئیتر قوانین جدیدی را برای مدیریت محتوای چندرسانه‌ای مختلف وضع کرده و بر همین اساس انتشار ویدئوهای جعل عمیق را از طریق شبکه اجتماعی خود ممنوع کرده است.

توئیتر می‌گوید دیگر به هیچ وجه اجازه به اشتراک‌گذاری ویدئوهای جعل عمیق و دروغین را که با استفاده از هوش منصوعی تولید می‌شوند، نمی‌دهد. در این ویدئوها معمولا افراد مشهور مانند بازیگران و سیاستمداران در حال اظهارنظرهایی هستند که هرگز در عالم واقع انجام نداده‌اند.

علاوه بر این توئیتر پست‌های ارسالی همراه با ویدئوهای جعل عمیق را هم نشانه‌گذاری می‌کند تا دیگر کاربران بتوانند محتوای دروغ و واقعی را از یکدیگر متمایز کنند. این سخت‌گیری هم در مورد ویدئوهای جعل عمیق اعمال می‌شود و هم فایل‌های صوتی جعل عمیق را در بر می‌گیرد.

قرار است بعد از به روزرسانی‌های فنی ضروری، اعمال این تغییرات از پنجم ماه مارس آغاز شود. همچنین به افرادی که بخواهند این نوع محتوا را بازنشر یا بازتوزیع کنند نیز هشدار داده می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر