۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۶۷۴۷
همایش بیانیه گام دوم انقلاب، طلیعه تمدن نوین اسلامی برای نخستین بار روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور اندیشمندان و مدیران ارشد نظام برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی، شهرام علمداری دبیر علمی همایش گام دوم انقلاب اسلامی امروز - چهارشنبه - در گفت و گویی که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آن را منتشر کرده است، اهداف و برنامه های این همایش را تشریح کرد.

وی گفت: به منظور تبیین بیانیه گام دوم در طول یک سال گذشته، اقدامات مهمی در دانشگاه‌ها انجام شده است. بر همین اساس هدف ما از برگزاری همایش این است که به‌ صورت همگانی این اقدامات را معرفی کرده تا ضمن ایجاد آگاهی همگانی، مطالبات مردم از مجلس و دولت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب انجام شود.

دبیر علمی همایش گام دوم انقلاب اسلامی انگیزه بنیادی برگزاری این همایش را تبیین هرچه بیشتر بیانیه گام دوم و آگاه‌سازی همگانی اقدامات تخصصی دانشگاه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ۲۰ راهبرد از این بیانیه استخراج شده است. همچنین ۱۲ کارگروه اصلی و ۲ کارگروه فرعی به‌صورت عمیق، تخصصی و علمی در موضوع  بیانیه گام دوم انقلاب در قالب اجرای کارگاه‌های آموزشی و کارگروه‌های جدید علمی این محتواها را استخراج می‌کنند.

علمداری ادامه داد: در سال ۹۹ محتوای تولید شده در قالب برنامه‌های تلویزیونی، کتاب و دیگر محصولات رسانه‌ای قابل ارائه به مردم و مسوولین خواهد بود و امیدواریم این تولیدات بتواند اثر بخشی مطلوبی در جامعه به همراه داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همایش بیانیه گام دوم انقلاب، طلیعه تمدن نوین اسلامی برای نخستین بار در ۲۰ بهمن ماه با حضور اندیشمندان و مدیران ارشد نظام برگزار می‌ شود، اظهار داشت: موضوعات مهمی مانند بررسی مبانی قرآنی گام دوم انقلاب، ابعاد سیاست خارجی، بازدارندگی، امنیتی و دفاعی همچنین کلیات بیانیه گام دوم در این همایش تشریح و تبیین خواهد شد.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، علی‌اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل، غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با موضوع تبیین بیانیه گام دوم در سالن همایش‌های پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی سخنرانی می‌کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر