۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۶۶۹۴
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: اتخاذ راهکارهای مناسب برای مقابله با تهدیدات زیستی همواره باید مدنظر مسئولین قرار بگیرد و در مورد ویروس کرونا که یک تهدید جدی بشمار می‌آید باید با همه امکانات و تجهیزات با این ویروس مقابله کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قرارگاه پدافند زیستی استان خوزستان با موضوع جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست دکتر شریعتی استاندار و فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان و با حضور همه اعضاء برگزار شد.

در این جلسه شریعتی با توجه به اهمیت موضوع و تهدید ویروس کرونا در جهان، از همه دستگاه‌های مرتبط و با تأکید به دانشگاه علوم پزشکی خواست که مبادی ورودی و خروجی استان را با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط به‌طور جدی کنترل و مراقبت کرده و پایش‌های مستمر بهداشتی را با بهره‌گیری از استقرار تیم‌های مجرب و کارشناسی در مناطق مذکور مد نظر قرار دهند.

وی تأکید کرد که اقدامات پیشگیرانه و اتخاذ تدابیر مقابله با موضوع ویروس کرونا نباید جو عمومی و افکار عمومی در استان را ملتعب و نگران کند و از سوی دیگر دستگاه های ذیربط در کارگروه پدافند زیستی و شورای سلامت و امنیت غذایی بطور هم سو و با هم افزایی لازم در این خصوص عمل کنند و نیز از طریق صدا و سیما و با دعوت از کارشناسان مجرب و مطلع، برای عموم مردم در این زمینه اطلاع رسانی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر