۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۷۴
واکنش سردار دکتر جلالی به طرح معامله قرن
سردار دکتر جلالی گفت: طرح احمقانه ترامپ تحت عنوان معامله قرن، به مثابه روشن کردن کبریت در انبار باروتی است که می‌تواند عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر کند.
به گزارش پایداری ملی، سردار دکتر جلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در واکنش به طرح احمقانه ترامپ اظهار داشت: فارغ از رویاپردازی‌های آمریکایی‌ها برای تقویت دولت اسرائیلی در اراضی اشغالی فلسطین تحت عنوان معامله قرن که حتی تعجب محافل تخصصی رژیم صهیونیستی را در پی داشته است واقعیت‌‎های میدان حاکی از آن است مسیر تحولات آتی جنوب غرب آسیا به نفع ملت فلسطین و کاملا عکس منافع رژیم صهیونیستی به پیش می‌رود.

وی ادامه داد: جغرافیای مقاومت روز به روز درحال توسعه است، ضدیت با آمریکا صرفا دیگر در شعارهای مردمی خلاصه نمی‌شود و مسئولان کشورهای خاورمیانه این مخالفت را در بیان و لسان خود نمایش می‌دهند، بیداری اسلامی رو به ازدیاد است و قدرت آمریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی در معادلات بین‌المللی روبه افول گذاشته است.

سردار دکتر جلالی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان اصلی‌ترین بازیگر مناقشه آزادسازی اراضی اشغالی، درحال گذار به سطح جدیدی از قدرت مبتنی بر مولفه‌های نظامی، سیاسی، علمی، اقتصادی و اجتماعی در گام دوم انقلاب است خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس از نظر ساختار سیاسی و اجتماعی در شکننده‌ترین وضعیت خود از ابتدای غصب سرزمین های فلسطین قرار دارد و بحران‌های داخلی آن روزبه روز عمیق‌تر می‌شود.

به گفته رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور، در چنین شرایطی به نظر می‌رسد حماقت ترامپ به مثابه روشن کردن کبریت در انبار باروتی است که می‌تواند عمر رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر از آنی کند که حتی ما پیش‌بینی می کنیم. زیرا این قرن، قرن فلسطین است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر