۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۶۶۴
ارزیابی تجهیزات و امکانات مورد نیاز ضروری است
استاندار تهران با اشاره به لزوم آمادگی در مقابل حوادث مختلف از برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در اسفندماه در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه پدافند غیرعامل ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: عزّت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون رهبری داهیانه امام راحل(ره)، همدلی و وحدت ملت انقلابی بود که افتخار و سربلندی را برای همه مسلمانان جهان به ارمغان آورد.
 
وی سپس با اشاره به ضرورت توجه به موضوع پدافند غیرعامل بیان کرد: اهمیت پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست که هم به لحاظ آمادگی و نوع کار و هم با توجه به توطئه های بسیاری که کشورهای غربی علیه کشور ما در حال تدارک هستند باید از آمادگی لازم برخوردار شویم.
 
استاندار تهران افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز جمهوری اسلامی در هیچ مقطعی از توطئه های دشمنان در امان نبوده است از این رو مقاومت و پایداری در کنار وحدت جامعه و مداخلات به هنگام مقام معظم رهبری شرایطی را فراهم کرده تا به امروز همواره سربلند از این توطئه ها بیرون آمدیم.
 
محسنی بندپی با اشاره به درک ملاحظات موجود در زمینه پدافند غیرعامل تصریح کرد: هدف از برگزاری رزمایش های پدافند غیرعامل این است که ضمن ارزیابی از توان، در بُعد فردی و دستگاهی نیز از آمادگی بالایی برخوردار باشیم.
 
وی ادامه داد: در موضوع توانمندی پدافند غیرعامل هم به لحاظ  فناوری و هم بهداشت و درمان از امکانات خوبی برخوردار هستیم اما به لحاظ یکپارچه سازی و استفاده از همه این ظرفیت ها در یک کار تیمی باید برخی ملاحظات را مورد توجه قرار داد.
 
استاندار تهران همچنین افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ایام الله دهه فجر و برگزاری انتخابات باید بیش از پیش به موضوع پدافند غیرعامل توجه داشته باشیم و پیشنهاد ما این است که رزمایشی در اسفندماه برگزار شود تا با ارزیابی تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مواردی که نیاز به تقویت وجود دارد اقدامات لازم انجام شود.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر