۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۶۳۹۰
تقاهم نامه همکاری دوجانبه اداره کل پدافند غیرعامل و دانشگاه پیام نور استان با هدف همکاری‌های آموزشی و پژوهشی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه در حوزه پدافند غیرعامل منعقد شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، تفاهمنامه همکاری دوجانبه علمی، پژوهشی اداره کل پدافند غیرعامل با دانشگاه پیام نور امضاء شد.

در این دیدار که با حضور محمدباقر آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل و دکتر زمانی، رئیس دانشگاه پیام نور استان برگزار شد تفاهمنامه همکاری دوجانبه اداره کل پدافند غیرعامل و دانشگاه پیام نور استان به‌منظور تعامل و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های طرفین بر اساس نیازها و اولویت ها منعقد شد.

آقایی در این دیدار با اشاره به تنوع تهدیدات و پیشرفته و بروز بودن آن‌ها گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های علمی اساتید دانشگاهی در حوزه های پدافند غیرعامل و اجرا نمودن آموزش های عمومی و تخصصی، تهدیدات و آسیب‌ها را تا حد ممکن کاهش داد و یا خنثی کرد.

وی افزود: نقش و اهمیت پدافند غیرعامل بیش از پیش در جامعه و در همه زمینه‌ها قابل لمس بوده و به آموزش‌های عمومی و تخصصی تمامی حوزه‌ها مورد نیاز است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان نیز با بیان اینکه دانشگاه با تمام ظرفیت آماده همکاری است اظهار داشت: لازم است جهت رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل تمامی دستگاه‌ها و مراکز علمی، پژوهشی با همدیگر همکاری داشته باشند و حمایت و همکاری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی اداره کل پدافند غیرعامل با دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی امضاء شد


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر