۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۵۶۳۵۷
مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر همکاری و مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این دانشگاه اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، محمدباقر آقایی در دیدار با دکتر جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان موضوع جایگزین خدمت و کسر خدمت دانشجویان و نخبگان علمی را مطرح کرده و خواستار سوق دادن پایان نامه های کارشناسی ارشد و بالاتر به مباحث پدافند غیرعامل شدند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های علمی و پژوهشی دانشگاه حداکثر استفاده را کرد، گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه پدافند غیرعامل را برگزار کرد تا سطح آگاهی دانشجویان و کارکنان در این حوزه بالاتر رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این دیدار به معرفی دانشگاه و رشته‌های موجود و رویکرد آن در زمینه برقراری تعامل و ارتباط بین دانشگاه‌ها و اداره کل پدافند غیرعامل پرداخت و گفت: این دانشگاه آماده همکاری هرچه بیشتر در زمینه‌های علمی و پژوهشی و برگزاری همایش، نشست‌های تخصصی، دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی با اداره کل پدافند غیرعامل است.

در پایان این دیدار مقرر گردید تفاهم نامه‌ای بین دو دستگاه جهت همکاری بیشتر در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی به امضای طرفین برسد.

توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی پدافند غیر عامل آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد استان

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر