۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۵۶۳۴۱
جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان آزادشهر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان، فرماندار و اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی، صبح امروز جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان آزادشهر با حضور احمد تجری مفرد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان، سید رسول حسینی فرماندار، و اعضای شورای پدافند غیرعامل شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان، در این جلسه بر ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت بكارگيري اصول پدافند غيرعامل تاكيد كرد و افزود: ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت بكارگيري اصول پدافند غيرعامل در مورد طرحهاي حساس و حياتي كشور به ويژه در ميان مديران سطوح مختلف و همچنين در ميان مردم جامعه، تهیه و اجرای طرح‌های پدافند در مورد مراكز، اماكن و تاسیسات حائز اهمیت (نظامی و غیرنظامی) موجود و در دست اجراء بر اساس اولویت بندی از جمله سياست هاي اصلي مورد تاكيد در پدافند غيرعامل است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

"احمد تجری مفرد" مدیرکل پدافند غیرعامل استان گلستان آموزش های مردم محور را از مهمترین برنامه های شورای پدافند غیرعامل استان برشمرد و خاطرنشان کرد: از حضور و فعالیت تشکل های مردم نهاد نیز در شهرستان حمایت می شود، زیرا که در آموزش و تحقق اهداف پدافند غیر عامل نقش تأثیرگذاری را دارند.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل در شهرستان تاکید کرد و گفت: موفقیت پدافند غیرعامل در گرو هماهنگی‌ها و همکاری‌های همه نهادها، دستگاهها و مردم است.
 
در ادامه روسای ادارات عضو شورای پدافند غیرعامل شهرستان گزارشی از اقدامات تکلیفی خود را در راستای اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل استان و شهرستان ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر