۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۵۶۳۲۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان مطرح کرد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از پروژه بهینه سازی شبکه ۲۰ کیلوولت فیدر اعلاء در قالب ازمایش خدمت متعالی بازدید کرد.
مرتضی شاه حسینی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از سمنان، ایرج کارخائی در حاشیه بازدید از این طرح بیان داشت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان در طول سال مانورهای بسیار خوب و شایسته ای را در راستای ماموریت‌های خود به انجام می‌رساند که اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رزمایش‌­های خدمت متعالی که توسط شرکت توزیع برق انجام می‌رسد، هم راستا با برنامه‌های پدافند غیرعامل است، گفت: اجرای این‌گونه رزمایش‌ها، به منظور آمادگی برای مواقع بحرانی و محک ظرفیت‌­ها و توانمندی‌ها و شناخت نقاط ضعف و در کارها و برنامه‌های صنعت توزیع برق به شمار می‌رود.

کارخائی تصریح کرد: اجرای اینگونه رزمایش‌ها در جهت رسالت پیشگیری، پیش‌بینی و جایگزینی در شرایط خطر و بحران، یک تمرین و آماده سازی محسوب می‌گردد.

 وی خاطر نشان کرد: استمرار این برنامه‌ها در طی سال، می‌تواند به افزایش کارائی و کارآمدی نیروهای عملیاتی و خدمتگزار شرکت توزیع برق استان کمک شایانی بنماید.

 قابل ذکر است رزمایش خدمت متعالی برای اصلاح و بهینه سازی شبکه و تاسیسات توزیع برق فیدر اعلاء در منطقه جنوب شهرستان سمنان به اجرا در آمد.

 این رزمایش بیست و پنجمین رزمایش از ابتدای سال جاری بود و با تلاش مامورین شرکت توزیع برق ظرف 6 ساعت اجرائی گردید.

در این رزمایش موسوی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان، دانایی فرماندار سمنان، سرهنگ خوش­چشم  فرمانده پایگاه هوایی سمنان حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر