۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۶۳۱۱
رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: زندگی سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی می‌تواند الگوی بسیار موثری برای نسل‌های آینده باشد و به اعتقاد من زندگی ایشان باید در کتاب‌های درسی وارد شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» گفت: زندگی سردار سلیمانی بسیار تاثیرگذار است. وقتی من زندگی‌نامه ایشان را خواندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم. یک جوانی از یک روستای دور افتاده با فاصله ۱۵۰ کیلومتری از مرکز استان توسعه نیافته، از کنتور خوانی شروع می‌کند و در نهایت به فرماندهی سپاه می‌رسد. همین مسئله نشان می‌دهد که شخصیت این سردار شهید می‌تواند الگوی بسیار موثری باشد.

رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ضمن ارزشمند توصیف کردن انسجام و وحدتی که مردم در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی از خود نشان دادند، گفت: یکی از برکات خون شهدا این است که در شرایط سخت کشور، شهیدی با خونی که به درخت انقلاب می دهد، انقلاب را زنده می‌کند.

وی اظهارداشت: قبل از شهادت سردار سلیمانی احساس می‌شد که مقداری شکاف میان حاکمیت و مردم به دلیل مسائل مختلف ایجاد شده است. اما دیدیم که قاسم سلیمانی به مانند سایر شهدای بزرگوار انقلاب با خون خودش این خلاء را پر کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در راهپیمایی‌های بسیار بزرگ و باشکوهی که برای تشییع پیکر شهدای این اقدام ددمنشانه آمریکا برگزار شد، پیام انسجام، وفاق و وحدت ملی نمایش داده شد.

این عضو اصولگرای مجلس ضمن با ارزش دانستن وفاق ایجاد شده در کشور خاطرنشان کرد: هیچ کسی حق ندارد از سردار سلیمانی که سردار همه قلب‌ها بود استفاده جناحی کند. سردار فراتر از ایران بود  و این ظلم به ایشان است که کسی بخواهد او را در داخل ایران متعلق به یک جریان خاص کند.

جعفرزاده با اشاره به عزاداری مردم شهرهای مختلف عراق و مردم سوریه در سوگ شهادت سردار سلیمانی، گفت: حفظ انسجام ایجاد شده از اهمیت بالایی برخوردار است. ما باید از تجربه گذشته استفاده کنیم و شرایط را به گونه ای پیش ببریم که برخلاف گذشته، انسجام ایجاد شده از بین نرود. نباید مجددا منتظر اتفاق دیگری برای ایجاد انسجام در کشور باشیم.

وی ادامه داد: وقتی دشمنان ما متحد شده‌اند، طبیعی است که ما هم باید در داخل اتحاد و انسجام داشته باشیم. بایستی همه تجارب و ظرفیت‌ها را تجمیع کرد تا بتوان از وفاق به وجود آمده محافظت کرد.

نماینده مردم رشت با یادآوری تجلیل افرادی چون محمود دولت‌آبادی و اردشیر زاهدی از سردار سلیمانی افزود: این حمایت‌ها نشان دهنده عظمت و بزرگی سردار سلیمانی است. باید از این ظرفیت‌های وطن دوستی که وجود دارد، در جهت خروج کشور از مشکلاتی که با آن‌ها درگیر است،  استفاده کرد. که اگر این استفاده نشود، یعنی ما مشکل داریم و نتوانسته‌ایم از همه ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر