۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۶۲۶۴
شبکه اجتماعی تیک تاک موفق شده از نظر تعداد بارگذاری رقبای سرسختی همچون فیس بوک و پیام رسان مستقل شده آن را پشت سر بگذارد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، در سال ۲۰۱۹ بیشترین میزان بارگذاری یک پیام رسان شبکه اجتماعی متعلق به واتس اپ بوده که رکورد ۸۵۰ میلیون بارگذاری را ثبت کرده است. البته واتس اپ متعلق به فیس بوک است.

رتبه دوم متعلق به برنامه تیک تاک است که توسط شرکت چینی بایت دنس عرضه شده و بیش از ۷۰۰ میلیون بار بارگذاری شده است. تیک تاک در سال ۲۰۱۷ برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید عرضه شد وحالا در خارج از این کشور هم طرفدار دارد.

بررسی های موسسه دیتادایجست، نشان می دهد که تیک تاک از نظر سرعت رشد هم رقبا را پشت سر گذارده است. این برنامه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ از نظر میزان بارگذاری بعد از واتس اپ، پیام رسان فیس بوک و خود فیس بوک در رتبه چهارم قرار داشت و توانسته بود اینستگرام را به عقب براند.

در سال ۲۰۱۹، هند برترین بازار اپلیکیشن تیک تاک بود و ۴۴ درصد از بارگذاری های این برنامه مربوط به این کشور بود. البته هنوز بیشترین میزان درآمد از برنامه تیک تاک مربوط به کشور چین است. این کشور محل کسب ۷۸ درصد از درآمدهای برنامه تیک تاک است. تیک تاک در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۷۶.۹ میلیون دلار درآمد به ارمغان آورده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر