۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۶۲۶۱
در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان مطرح شد
آقایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه‌های پدافند غیرعامل و رسانه با صفری، مدیرکل صدا وسیما دیدار کردند.

دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، در این دیدار اظهار داشت: پدافند غیرعامل یک سازمان حاکمیتی و فراجناحی بوده و تکلیف ملی است. چنانکه در زمان دفاع مقدس با اینکه دفاع عامل بود حضور مردم باعث سربلندی و پیروزی کشورمان گردید. در زمان دفاع غیرعامل نیز حضور مردم در صحنه بسیار اساسی و مهم است.

آقایی به جنگ‌های نوین عصر حاضر که ترکیبی هستند پرداخته و افزود: در عصر جدید، جنگ‌ها مردم محور و به اصطلاح جنگ نرم است. کسی پیروز این میدان است که مدیریت افکار عمومی یک کشور را در دست داشته باشد. صدا و سیما نیز با توجه به رسالتش می تواند در این حوزه بسیار کارآمد و مفید باشد.

وی همگانی شدن و تبدیل شدن سیاست های پدافند غیرعامل به فرهنگ را یک امر ضروری و اساسی قلمداد نمود و آمادگی کامل اداره کل پدافند غیرعامل را برای همکاری همه جانبه با صدا و سیمای مرکز استان اعلام کرد.

در ادامه این دیدار صفری، ضمن تایید مطالب و سخنان مدیرکل پدافند غیرعامل استان از فرهنگ سازی و بومی نمودن مباحث حوزه پدافند غیرعامل در استان خبر داد و آمادگی کامل خود را در این زمینه اعلام کرد.

وی در خصوص اقدامات صدا و سیما در این راستا خواستار اولویت بندی و احصاء آسیب ها و تهدیدات استان از منظر پدافند غیرعامل گردید تا محتوی برنامه ها بر اساس اولویت بندی اعلامی تهیه گردد. 

وی اظهار داشت: در طول تاریخ ثابت شده است که اقدامات و برنامه هایی که توسط مردم همراهی نشود همیشه عقیم مانده است. پس باید تمامی تلاش خود را در راستای همراهی کردن و همراه نمودن آحاد مردم در جامعه به کار گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر