۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۵۶۲۳۶
آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: تمامی مدارس شهر تهران امروز (یکشنبه ۲۹ دی) به دلیل بارش شدید برف تعطیل است.
به گزارش پایداری ملی، ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به علت بارش شدید برف و برودت هوا و لغزندگی معابر، کلیه مدارس ابتدایی ،متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم تمامی مناطق شهر تهران امروز یک شنبه ۲۹ دی ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

همچنین بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی ایران با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز بارش برف و باران به جز در جنوب شرق کشور ادامه می‌یابد.

روز دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش پراکنده برف و باران و در سواحل شمالی بارش پراکنده باران روی می‌دهد، سامانه بارشی اواخر وقت فردا از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

از بعدازظهر دوشنبه سامانه بارشی دیگری از غرب و شمال غرب وارد کشور شده و بارش پراکنده برف و باران در این مناطق آغاز می شود. سازمان هواشناسی اعلام کرده سه شنبه سامانه بارشی در شمال غرب،‌ غرب، دامنه‌های البرز غربی،‌ غرب دریای خزر و برخی مناطق مرکزی کشور فعال خواهد بود.

چهارشنبه هفته جاری با تشدید فعالیت سامانه بارشی در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و غربی،‌گستره بارش‌ها نیمه غربی و قسمت‌هایی از جنوب کشور را در برمی‌گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر