۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۵۶۱۷۱
برادر 6 شهید کردستانی گفت: نباید سپاهی که 40 سال امنیت کشور را با برنامه‌ریزی و زحمت فراوان حفظ کرده است به دلیل سانحه هواپیمای اوکراینی، تمامی زحمات و اقداماتش به یکباره زیر سوال برده شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس: دارا قادرخانزاده در سنندج اظهار داشت: مقارن با حمله سخت سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد و در حالی‌ که دشمن مبهوت از عظمت مردم قدرشناس ایران اسلامی در تشییع شکوهمند سردار سلیمانی بود قصه جان‌باختگان پرواز اوکراین باعث غصه مردم ایران و شادی بیگانگان شد تا باز به فتنه‌ای دیگر در اختلاف‌افکنی میان ملت، چشم طمع بدوزند.

وی افزود: طی چند روز اخیر شاهد اعتراضاتی درباره اصل انهدام و یا نحوه اعلام سقوط هواپیمای اوکراینی بودیم، حرکت‌هایی هنجارشکنانه که ارتباطی با حادثه ندارد رخ داد لذا لازم است مردم صبور و هوشیار باشید و آب در آسیاب دشمن نریزند.

این برادر ۶ شهید بانه‌ای ادامه داد: امنیت ما به آسانی به دست نیامده و برای آن جان‌های بسیار قربانی شده‌اند، پس باید قدردان خون شهدا باشیم و این نعمت بزرگ را، حتی به قیمت جان و خون خود حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: هرچند ضدانقلاب همواره به دنبال چنین رخنه‌هایی در نظام می‌گردد تا سوءاستفاده کند اما این امت در پیوند با امام خویش همواره بر آن عهدی که بسته‌اند، هستند و با وجود تنگناها و گلایه‌های داخلی از بی‌تدبیری‌ها راه شهیدان را ادامه می‌دهند.

این جانباز کردستانی گفت: نباید سپاهی که 40 سال امنیت کشور را با برنامه‌ریزی و زحمت فراوان حفظ کرده است به دلیل یک اشتباه محاسباتی در سانحه هواپیمای اوکراینی، تمامی زحمات و اقدامات آن به یکباره زیر سوال برده شود.

بختیار، کامیار، اردشیر، کورش، دلاور و بهنام 6 برادر دارا قادرخانزاده هستند که در درگیری با ضدانقلاب به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

دارا قادرخانزاده هم سال 1362 در درگیری با عوامل ضدانقلاب یک پای خود را از دست داد، ولی او همچنان تا آخرین روز دفاع مقدس در سنگر 6 برادر شهیدش از دلاوری‌ها و حماسه‌های آنان پایداری کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر