۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۵۹
نایب رئیس مجلس گفت: کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای به منظور بررسی جزئیات پرونده حادثه جان باختگان تعدادی از هموطنان کرمانی در مراسم تشییع سردار سلیمانی تشکیل داده و نتیجه آن را به صحن اعلام خواهد کرد.
به گزارش پایداری ملیس به نقل از خبرگزاری فارس، محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 24 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به مصری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: در جلسه گذشته در ارتباط با جان باختن جمعی از مردم کرمان در مراسم تشییع سردار سلیمانی فرمودید کمیسیون امنیت و یا کمیسیون شوراها جلسه‌ای را با حضور وزیر کشور، استاندار کرمان و سایر مسئولین تشکیل دهد اما تاکنون برنامه ای برای این جلسه ارائه نشده است.

وی افزود: از شما می خواهم هر چه سریعتر به منظور بررسی جزئیات این پرونده و پرداخت غرامت، دیه و بیمه و همچنین حمایت از مصدومان این حادثه جلسه ای در یکی از کمیسیون مذکور تشکیل شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن تشکر از نامه‌ گروهی از نمایندگان برای شهید اعلام شدن این جان باختگان ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر این اقدام انجام شود.

عبدالرضا مصری در پاسخ به پورابراهیمی اظهار داشت: ان‌شاءالله کمیسیون شوراها هفته آینده جلسه‌ای در این خصوص تشکیل خواهد داد و نتیجه آن را به صحن ارائه خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر