۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۶۱۳۱
در پنجمین جلسه فوق‌العاده شورای پدافند غیرعامل استان مطرح شد
مدیرکل پدافند غیرعامل استان هرمزگان گفت: با توجه به شرایط منطقه و موقعیت سوق‌الجیشی استان، لزوم آمادگی صددرصدی تمام دستگاه‌های استان جهت مقابله با هرگونه تهدید و بحران باید رعایت شود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از هرمزگان، پنجمین جلسه فوق العاده شورای پدافند غیر عامل به منظور احصای چالش‌ها، ارائه پیشنهادات و راهکارهای علمی و عملی به زیرساخت‌های مربوطه جهت ارتقا سطح آمادگی با حضور دکتر ناجی معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و محسن زینلی تختی مدیرکل محترم پدافندغیرعامل استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه جناب آقای زینلی ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت سردار سپهبد سلیمانی، به ارائه چکیده‌ای از گزارش پدافند غیرعامل در بازدیدها و بررسی‌های این اداره کل از زیرساخت‌ها استان پرداخت و با توجه به شرایط منطقه و موقعیت سوق‌الجیشی استان بر لزوم آمادگی تمام دستگاه‌های استان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با برگزاری رزمایش‌های مستمر تخصصی و عمومی، آمادگی لازم جهت تداوم خدمات ضروری و افزایش تاب‌آوری در مقابله با بحران‌های احتمالی زیرساخت‌ها و رفع نواقص، همواره مدنظر گرفته شده است که دستگاه‌ها با توجه به شرایط منطقه نیاز به افزایش توان بازدارندگی و اجرای الزامات پدافندغیرعامل هستند.

ناجی اظهار داشتند: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های اصول راهبری پدافند غیرعامل بالا بردن توان دفاعی کشور است. چرا که با توجه به تهدیداتی که امروزه در سراسر دنیا وجود دارد و همچنین شرایط منطقه، لازم است که با وجود توان دفاعی بحث بازدارنگی را نیز با جدیت دنبال کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر