۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۶۰۵۷
جانشین فرمانده کل سپاه ‌با بیان اینکه آمریکا در برابر ما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، گفت: ما در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم در حالی که هیچ کشوری توانایی اینکه برابر آمریکا از خود اراده‌ای نشان دهد را ندارد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار علی فدوی ‌در مراسم گرامی‌داشت شهادت سردار حاج احمد کاظمی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، پیروزی جبهه حق بود و شهدای ما نیز در همین مسیر حرکت کردند و سبب عزت و قدرت وطن شدند.

وی با بیان اینکه نجف‌آباد خود از جلوه‌های رشادت‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است، افزود: مردم این شهر، از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون شهدای والامقام بسیاری را به میهن تقدیم کرده‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: یکی از این شهدای بزرگ حاج احمد کاظمی است، کسی که دلدادگان بسیاری داشت از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی.

سردار فدوی با اشاره به شرارت‌های آمریکا در منطقه و علیه ایران گفت: آمریکا هیچ‌گاه نمی‌تواند از حتی یک پیروزی در مقابل ایران نام ببرد، آمریکا محور شرارت است و همواره ایران را تحت شدیدترین فشارها قرار داده است، همان طور که خداوند در قرآن فرموده است و امام راحل نیز همواره بر آن تاکید می‌کردند ما در برابر دشمن به تکالیف الهی خود عمل می‌کنیم، شهدای والامقام ما نیز همگی به تکالیف الهی خود عمل کردند.

بیشتر بخوانید
انتقام سخت ـ 41| نماینده شاهین‌شهر در مجلس: خروج نیروهای نظامی آمریکا از منطقه حتمی است‌

انتقام سخت ـ 39| نماینده‌ آستانه‌ اشرفیه در مجلس: انتقام سخت‌ تا خروج کامل تروریست‌‌های آمریکایی از منطقه ادامه دارد

انتقام سخت ـ 38|رئیس کمیته هوافضای مجلس‌: آمریکا باید‌ همچنان تاوان‌ بدهد / قدردانی از حمله موشکی سپاه

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام موشکی سپاه علیه پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام یکی از جلوه‌های توانمندی‌های ما بود. ما در برابر دشمن ایستادگی می‌کنیم و پاسخ می‌دهیم در حالی که هیچ کشوری توانایی اینکه برابر آمریکا از خود اراده‌ای نشان دهد را ندارد.  

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آمریکا به رغم اینکه علیه کشور ما برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده اما کاری از پیش نبرده است، آنها هیچ غلطی نکرده‌اند و نمی‌توانند بکنند.

وی با بیان اینکه همت ما معطوف به عمل به فرامین امام خامنه‌ای است، گفت: جبهه مقاومت در توان و جغرافیا گسترش می‌یابد تا استکبار جهانی هیچ‌گونه احساس امنیت و آرامشی نداشته باشد.

وی ادامه داد: هیچ کشوری تا کنون برابر آمریکا چنین کار بزرگی را انجام نداده است که ما انجام دادیم، ما ده‌ها موشک در قلب پایگاه آمریکا در عراق وارد کردیم و آنها نتوانستند هیچ غلطی بکنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر