۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۵۶۰۳
مدیر عامل پدافند غیرعامل خوزستان:
مدیر عامل پدافند غیرعامل خوزستان گفت: هفته پدافند غیرعامل از چهار تا 10 آبان ماه است که به همین مناسبت مانور سراسری پدافند غیرعامل در خوزستان برگزار می‌شود.

علی اصغر قوچانی در جلسه پدافند غیرعامل که ظهرامروز در استانداری خوزستان برگزار شد اظهار کرد: هفته پدافند غیرعامل از چهار آبان ماه در سراسر کشورآغاز می‌شود وتا دهم همین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که پدافند غیر عامل در برهه‌ای از زمان و اینکه کشور ما همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد تهدید واقع شده ضرورت دارد که به مباحث پدافند غیرعامل بیشتر پرداخته شود به همین منظور مانور سراسری پدافند غیرعامل در آبان ماه در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیر عامل پدافند غیرعامل خوزستان با بیان اینکه برای برگزاری این مانور به همکاری تمام دستگاه‌های سطح استان نیاز داریم تصریح کرد: اگر بخواهیم مانور استانی خوبی را داشته باشیم لازم است که یک تیم کاری تشکیل شود تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

قوچانی خاطر نشان کرد: این مانور می‌تواند حول موضوعات سایبری، انرژی، زیست محیطی و امداد رسانی باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به بررسی برنامه‌های سال گذشته اگر یک نمایشگاه ویژه فعالیت‌ها را با مشارکت دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم که پوشش خبری آن کشوری باشد بهتر خواهد بود.

مدیر عامل پدافند غیرعامل خوزستان با اشاره به اینکه خوزستان در معرض تهدیدات جدی است عنوان کرد: تهیه جزوات، تراکت و بروشور در جهت آموزش عمومی و فرهنگ سازی پدافند غیرعامل و همچنین برگزاری جلسات توجیهی و همایش در دانشگاه‌ها از جمله برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در سطح استان است.

وی برگزاری مسابقه در سطح مدارس و دستگاه‌های اجرایی را در این هدف خوب ارزیابی کرد و گفت: آگاهی رسانی به مردم و شناساندن پدافند غیرعامل به آن‌ها باعث می‌شود که آسیب پذیری در هنگام تهدیدات کاهش یابد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر