۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۵۵۹۴۰
سردار تنگسیری:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای انتقام بزرگ از جانیان و عاملان و حامیان جنایت ترور حاج قاسم واعمال خشم انقلابی جهان اسلام علیه جریان صهیونیستی و آمریکایی، آماده ولحظه شماری می کنیم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر؛ در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به دست جنایتکاران آمریکایی، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

در پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه آمده است:

روح بلند و مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار حاج قاسم سلیمانی از بزرگ‌ترین مردان مجاهد معاصر و الگوی مجسم و مسلم شرف و انسانیت، نمونه عینی و کامل انسان تربیت شده اسلام و مکتب امام خمینی (ره) و یکی از نمادهای راستین دفاع از امت اسلامی و مظلومان عالم، اسوه و نماد عینی مبارزه با تروریسم، به دست شقی‌ترین آحاد بشر، به جمع آسمانیان و خیل شهیدان تاریخ پیوست.

از دشمنانی که متأثر از منجلاب حیوانی فکر و اندیشه و رفتار خود محکوم به فساد و توحش و جنایت هستند و به چیزی غیر از این نمی‌توانند بیاندیشند و عمل کنند، درک این معنای آسمانی که شهادت و کشته شدن برای انسان مجاهد در راه خدا یک آرزوی همیشگی است که تا رسیدن به آن قرار و آرام ندارد، محال و غیر ممکن خواهد بود؛ شقی‌ترین دشمنان خدا که در جنایتی دیگر دستشان به خون پاک و مطهر سردار سلیمانی نیز آلوده شد، هیچ گاه پی به این حقیقت نخواهند برد که در موضع شهادت، مفهوم "فزت و رب الکعبه" و "احلی من العسل" چیست.

دشمن خیال کرده است با حذف فیزیکی حاج قاسم سلیمانی خواهد توانست جریان پرشور انقلابی را که با قدرت و اقتدار در سرتا سر منطقه شکل گرفته و ریشه دوانده است را نیز حذف می‌کند، غافل از اینکه جریان مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی در دل ملت‌های منطقه چنان جایگاه پیدا کرده و قلب‌های مردمان آزاده را به تسخیر خود درآورده است که این جریان با حذف فیزیکی مجاهدانش، حذف شدنی نیست.

شهادت هر مجاهد این جبهه به منزله جوشش خون تازه ای در رگ‌های این پیکره عظیم خواهد بود و بی تردید همین جریان بر اساس وعده تخلف ناپذیر خداوند متعال، دودمان استکبار را به باد خواهد داد و ریشه ظلم و جنایت و غصب و اشغالگری را در منطقه از بیخ و بن خواهد کند.

حاج قاسم سلیمانی عزیز، در جنایتی که از سوی پلیدترین آحاد بشر رقم خورد، به آرزوی دیرینه خود که سال‌ها انتظار آن را می‌کشید، دست پیدا کرد و همچون مولی و مقتدای خویش شهد شیرین شهادت را چشید و مزد سال‌ها مجاهدت مخلصانه خود را دریافت کرد و به عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بود تا آخرین لحظات عمر پایدار ماند.

اینجانب که سال‌ها توفیق مجالست و مؤانست و همراهی و همسنگری با این مجاهد بزرگ اسلام را داشتم، ضایعه و ثلمه فقدان آن عزیز را از طرف خود و به نیابت از همرزمانم در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفدا) و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

ضمن اعلام آمادگی همه جانبه رزمندگان نیروی دریایی سپاه برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در هماهنگی و همدلی با همه ملت داغدار ایران اسلامی که در غم از دست دادن یکی از بهترین فرزندان و مجاهدان و قهرمانانش خشمگین و اندوهگین و در عین حال سوگوار است و در هماهنگی با همه قوا و ظرفیت‌های جبهه مقاومت اسلامی، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز برای تداوم و استمرار آرمان‌ها و اهدافی که حاج قاسم، جان خود را در این راه تقدیم کرد و برای انتقام بزرگ از جانیان و عاملان و حامیان این جنایت و اعمال خشم انقلابی جهان اسلام علیه جریان صهیونیستی و آمریکایی، آماده و لحظه شماری می‌کند و برای اجرای منویات و تدابیر مقام معظم رهبری گوش به فرمان است.

دشمن، ما را از مرگ و شهادت نترساند که شهادت برای ما یک آرزوی بزرگ است و تا آخرین نفر و آخرین قطره خون اجازه استیلای ظلم و استکبار نخواهیم داد.

در پایان بار دیگر مراتب تبریک و تسلیت خود را به مناسبت شهادت سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق و جمعی از همرزمانشان به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و ملت شهید پرور و قهرمان ایران و جهان اسلام، جبهه مقاومت اسلامی و آزادی خواهان جهان به ویژه خانواده معزز ایشان اعلام می‌نمایم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
فرمانده نیروی دریایی سپاه
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر