۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۵۹۳۳
بسیج طلاب حوزه علمیه مشکوة و جمعی از جوانان طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری تأکید کردند: ترور سردار سلیمانی ناشی از حماقت یک فرد نیست، بلکه موضع حقیقی دولت آمریکاست.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، در پی حمله آمریکا به کاروان حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران و ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی عراق که به شهادت آنان و همراهانشان منجر شد، بسیج طلاب حوزه علمیه مشکوة طی نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌‌ای فرمانده کل قوا برای جهاد با نیروهای نظامی آمریکا و سلب امنیت از آنان در سراسر جهان اعلام آمادگی کرد.

متن نامه بسیج طلاب حوزه علمیه مشکوه به فرماندهی معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

وَٱقۡتُلُوهُمۡ حَیۡثُ ثَقِفۡتُمُوهُمۡ وَأَخۡرِجُوهُم مِّنۡ حَیۡثُ أَخۡرَجُوکُمۡ

و آنان را [که از هیچ گونه ستمى روگردان نیستند] هر جا یافتید، به قتل برسانید و از جایى که شما را بیرون کردند بیرونشان کنید (191 سوره مبارکه بقره)

خدمت فرماندهی معظم کل قوا -دامت برکاته-

سلام علیکم

حادثه‌ی اسفناک شهادت فرماندهان دلاور و بزرگ مردان تاریخ، حقیقتاً قلب آحاد ملت ایران و تمام مستضعفین جهان را به درد آورد.

اما یقیناً این خون‌های ریخته شده، درخت مقاومت مستضعفین در مقابل مستکبران را چنان تناور خواهد کرد که از این پس هیچ یک از گردنکشان عالم جرأت نکنند در هیچ کجای جهان عَلَمی برافرازند.

روشن است که این حادثه ناشی از حماقت یک فرد نیست بلکه موضع حقیقی دولت آمریکا علیه مستضعفین، مجاهدین و ملل مسلمان در طی سالیان متمادی است.

امروز، آحاد مستضعفین عالم به این باور رسیده‌اند که برای حفظ امنیت، آزادی، استقلال، رشد، پیشرفت و آبادانی کشورهایشان باید دست در دست هم پوزه‌ی آمریکای جنایتکار را به خاک مالیده و دستان کثیفش در سراسر جهان را قطع نمایند.

این رژیم تروریست با اقداماتش در سراسر جهان، همه را به این یقین رسانده است که هر گونه سازشی با این شیطان بزرگ غیرممکن است.

بنابراین، ما بسیجیان خدمت حضرت‌عالی به عنوان فرمانده کل قوا اعلام آمادگی مینماییم که به فرزندان انقلابی تان در سراسر جهان، اذن جهاد دهید تا از این پس برای مستضعفین عالَم هر اقدامی علیه نیروهای نظامی آمریکا در سراسر جهان مشروع و مأذون بوده و ایادی، مزدوران و نیروهای این رژیم خونریز در هیچ کجای جهان امنیت نداشته باشند که در رأس این ایادی و مزدوران نیز رژیم غاصب صهیونیستی است.

معتقدیم عمر رژیم صهیونیستی ـ به عنوان فرزند نامشروع استکبار در منطقه و مهم‌ترین پایگاه آمریکا ـ نیز به سر رسیده است و نیروهای مقاومت در این بزنگاه بایستی یک بار برای همیشه این غده‌ی سرطانی بر پیکره‌ی جهان را محو نمایند.

ما جوانان بسیجی در سراسر کشور آمادگی خود را برای اقدام علیه نیروهای آمریکا در هر کجای عالم اعلام می‌داریم.

در راستای آمادگی و سازماندهی جهت اعزام به هر نقطه‌ای از جهان ـ و در رأس آن مناطق اشغال شده توسط رژیم غاصب صهیونیستی ـ برای نبرد علیه این شیطان صفتان و تحقق پیروزی نهایی، در تحصن بزرگ اعزام برای خونخواهی، در فرودگاه مهرآباد گرد هم آمده و عموم مردم را نیز جهت شرکت در این گردهمایی مطلع خواهیم نمود.

به نظر می رسد انتقام متناسب، انتقام از یک «قتل» نیست، چرا که فتنه رخ داده و عنوان قتال محقق شده، و به فرموده قرآن: وَ اقْتُلُوهُمْ حَیْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَ أَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَیْثُ أَخْرَجُوکُمْ وَ الْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ … وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَکُونَ فِتْنَةٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمینَ (191-193بقره). امید که انتقام متناسب تا انتهای فتنه که امریکا کاملاً سر جای خود بنشیند، گرفته شود.

یَـٰۤأَیُّهَا ٱلنَّبِیُّ حَرِّضِ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ عَلَى ٱلۡقِتَالِۚ إِن یَکُن مِّنکُمۡ عِشۡرُونَ صَـٰبِرُونَ یَغۡلِبُوا۟ مِا۟ئَتَیۡنِۚ وَإِن یَکُن مِّنکُم مِّا۟ئَةٌ یَغۡلِبُوۤا۟ أَلۡفاً مِّنَ ٱلَّذِینَ کَفَرُوا۟ بِأَنَّهُمۡ قَوۡمٌ لَّا یَفۡقَهُونَ

(65 سوره مبارکه انفال).

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

لازم به ذکر است 314 نفر از جوانان این نامه را امضا کرده‌اند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر