۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۹۱۷
تهدید ایران به انتقام سخت از دولت و ارتش تروریست آمریکا موجب ترس و وحشت گسترده آنان شده و آمریکایی ها در انتظار حملات سایبری ایران نیزهستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، متخصصان امنیت سایبری در آمریکا هشدار داده اند که ممکن است ایران به دنبال حملات سایبری به آمریکا باشد.

آمریکایی ها بیم دارند که ایران بدافزارهایی را برای هدف قراردادن سایت ها و خدمات وابسته به دولت تروریست آمریکا مورد استفاده قرار دهد. متخصصان سایبری در ایالات متحده می گویند صنایع نفت و گاز، سیستمهای حمل و نقل، برخی کارخانه های بزرگ و مشهور و تمامی مشاغل حساس وابسته به دولت و ارتش امریکا در معرض حملات سایبری خواهند بود.

مقامات آمریکایی در گذشته برخی حملات سایبری به خود را به هکرهای ایرانی نسبت داده اند و از جمله در سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ مدعی شدند هکرهای ایرانی به برخی بانک ها و بازار بورس نیویورک حمله کرده اند. دو سال بعد نیز حمله به تعدادی هتل و کازینو در لاس وگاس به هکرهای ایرانی نسبت داده شد.

جان هالت کوئیست مدیر واحد تحلیل اطلاعات موسسه امنیتی فایرآی در این مورد گفته است: ایرانی ها می توانند نابودی و تخریب واقعی ایجاد کنند و نگران آن هستیم که شرایط به قبل از توافق هسته ای با ایران بازگردد. البته هنوز حمله سایبری رخ نداده، ولی احتمال وقوع آن جدی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر