۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۱۹
معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امت ایران‌ اسلامی و نیروهای مسلح به برکت خون شهدا، با بصیرت انقلابی آماده دفاع از ارزشهای والای انقلاب و اسلام هستند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری ایرنا امیر سرتیپ دوم محمد کاویان پور روز سه‌شنبه در جمع کارکنان تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با ابزارهای مختلف از قبیل جنگ روانی و اقتصادی سعی در براندازی نظام دارد که به لطف الهی این توطئه آنان تاکنون ناکام مانده است.

وی اضافه کرد: دشمن از بدو پیروزی انقلاب با انواع و اقسام فشارها همچون جنگ تحمیلی، ترور شخصیت ها و مقامات، تهدید و تحریم و فتنه سعی در براندازی و فروپاشی نظام اسلامی داشت که به لطف الهی و درایت های حکیمانه امام و رهبری و با حضور منسجم مردم در عرصه‌های مختلف، نقشه آنان نقش برآب شد.

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داشتن بصیرت یکی از مولفه‌های اصلی مقابله با دشمنان است که به فضل الهی، ملت ایران همواره هوشیار و بصیر بوده و اقوام مختلف این کشور در هنگام بحران و فتنه، با اتحاد و بصیرت در تبعیت از ولایت و پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و نظام اسلامی گام برمی دارند.
کاویان پور با اشاره به توطئه های مختلف دشمن، ایجاد فتنه و آشوب را یکی دیگر از  نقشه های شوم دشمن دانست و افزود: سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی دشمن در فتنه ۸۸ تمام تلاش خود را برای راه اندازی اغتشاشات به کار گرفتند تا مردم را در مقابل مسوولان قرار دهند و به نیات پلید خود دست یابند که باز هم بصیرت به یاد ماندنی مردم و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در حماسه بزرگ ۹ دی، این فتنه را خنثی کرد.

وی ادامه داد: حادثه گرانی بنزین هم طراحی دو ساله دشمن بود تا با این بهانه و با القای یاس و نا امیدی در جامعه و ناکارآمد جلوه دادن مسوولان، به نظام و انقلاب ضربه بزند اما بصیرت سیاسی مردم و عشق آنان به رهبری باعث شد بدخواهان انقلاب در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بمانند.

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به نیروهای جوان ارتشی افزود: چشم امید رهبری به جوانان است و شما باید با اتکای به خدا و تبعیت از ولایت در راه تحقق اهداف بلند انقلاب گام بردارید.

تیپ مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال ۹۰ از لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد. این یگان نظامی تاکنون هزار و ۵۲۰ شهید و افزون بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر