۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۵۵۷۷۱
در دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل استان با رئیس دانشگاه تبریز مطرح شد
مدیرکل پدافند غیرعامل و رئیس دانشگاه تبریز به منظور بررسی زمینه‌های همکاری‌ آموزشی و پژوهشی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی از تبریز، در این دیدار آقایی، با بیان اینکه دانشگاه ها در کنار پدافند غیرعامل می توانند نقش موثر و ارزنده ای در پیش برد اهداف پدافند غیرعامل ایفا کنند به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه تبریز در این جهت تاکید کردند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه تهدیدات عصر حاضر روز به روز پیچیده تر، علمی تر و فناوری محور می شود، برای مقابله با اینگونه تهدیدات و یافتن راهکار های علمی و موثر، دانشگاه ها می توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند و اداره کل پدافند غیرعامل آماده است هرگونه طرح­ های مطالعاتی و نظارتی،  برگزاری دوره های آموزشی، همایش های تخصصی و ... را با همکاری دانشگاه تبریز اجرا نماید.

دکتر مجیدی نیز ضمن استقبال از ورود دانشگاه تبریز و دانشکده های تخصصی مربوطه به حوزه پدافند غیرعامل به جهت تخصصی بودن آن و داشتن قابلیت و ظرفیت دانشگاه آمادگی کامل دانشگاه تبریز را در راستای پیش برد اهداف پدافند غیرعامل اعلام کرد.

در پایان این دیدار مسئولان دانشگاه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان کردند و بر اساس همکاری‌های دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و علمی دانشگاه تصمیم گرفته شد تفاهم نامه‌ ای جهت تسریع و تسهیل در روند این امور به امضای طرفین برسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر