۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۵۷۲۹
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان بر بازآفرینی و تولید فرهنگ محتوایی در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، حمید خاورزمینی در جلسه کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان که در مرکز صدا و سیمای همدان تشکیل شد، در سخانی اظهار داشت: کشور ما از دیر باز همواره مورد هجمه ها و تهدیدات و آسیب ها و جنگ های مختلف قرار گرفته است که با توجه به اهمیت حفاظت از زیرساخت های حیاتی و مهم و ایجاد احساس آرامش در بطن جامعه، ضروری است در بخش بازآفرینی و تولید فرهنگ و محتوای پدافند غیرعامل بیشتر تلاش کنیم.

وی در این جلسه که مدیرکل صدا و سیمای همدان و سایر نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه حضور داشتند، گفت: تولید محتوا امر مهمی است که متاسفانه به فراموشی سپرده شده که برخلاف وجود ظرفیتها و امکانات موجود، اهداف عالیه در این بخش تحقق نیافته است.

خاور زمینی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاههای اجرایی می‌توانند با تعامل و همکاری بینابینی الزامات مقتضی را در جهت تحلیل راه های نفوذ تهدیدات و آسیب های دشمن در تمام حوزه های اجرایی کشور بهتر بررسی کنند. 

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان در خاتمه با اشاره به اهمیت موضوع فرهنگسازی در موضوع پدافند غیرعامل و نقش کارگروه فرهنگی در تحقق این مهم گفت: دستیابی به اهداف و مصوبات کارگروه فرهنگی و آموزشی مستلزم ایجاد فضای پیشنهادی، انتقادی و بینابینی  در جلسات این کارگروه است.

در این جلسه از زحمات اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر و طی ابلاغی، ریاست کارگروه فرهنگی، آموزشی و اجتماعی پدافند غیرعامل استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان واگذار گردید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر