۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۵۷۲۴
جبهه جهادگران ایران اسلامی اعلام کرد مردم در یوم الله 9 دی به خیال‌پردازی اتاق‌های توطئه پایان داده و اعلام کردند اعتقاد به حفظ نظام در ملت یک واقعیت انکارناپذیر است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، جبهه جهادگران ایران اسلامی به مناسبت سالروز یوم‌الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن بیانیه جبهه جهادگران ایران اسلامی به شرح ذیل است:  

«ما همه با هم هستیم/ راه نفوذ را بستیم»

تجلی وحدت، اراده و ایمان مردم آگاه و بیدار ایران در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸،  دستاوردی عظیم و تجربه ای شیرین برای دوست داران نظام و سیلی محکمی بر پیکره اردوگاه مکر و حیله و گرگان رو به صفت منافق بود که در خیال باطل خود براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را طراحی کرده بودند.

در روز نهم دی ماه بلوغ دینی، فکری، سیاسی و اجتماعی ملت ایران به اوج خود رسید. مردم هوشیار ایران عمق فتنه را شناخته و با بصیرت حسینی، مسلح به باور ولایت مداری، طومار فتنه چندلایه دشمن را در هم پیچید.

جوانان هوشمند و عزت مدار با حضور میلیونی خود در سراسر ایران اسلامی به همه خیال‌پردازی اتاق‌های توطئه خارج و داخل کشور اعلام کردند که اعتقاد به اصل ولایت فقیه و حفظ نظام در لایه های فکری قاطبه ملت ایران به یک واقعیت انکار ناپذیر تبدیل شده و هیچ راه نفوذی برای خناسان و فرصت طلب وجود ندارد.

جهادگران ایران اسلامی با اعتقاد به حضور میدانی قدرتمند همه اقشار در راهپیمایی روز نهم دی از کلیه کسانی که به نماد چفیه تعلق خاطر دارند؛ به پرچم جمهوری اسلامی ایران عشق می‌ورزند و پیرو قرآن کریم هستند دعوت می‌کند در راهپیمایی عظیم، پرشکوه و عزت مدار روز دوشنبه شرکت نمایند‌ و با شعار «لبیک یا خامنه ای» و «ما همه با هم هستیم/ راه نفوذ بستیم» بار دیگر وحدت، همبستگی و بصیرت ملت ایران را به دشمنان و بدخواهان این ملت آگاه  اعلام نمایند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر