۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۷۰۰
جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، جلسه شورای پدافند غیرعامل استان خوزستان به ریاست جناب آقای آصفی معاون محترم امنیتی انتظامی استانداری و با حضور اعضای شورا برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی ۸ ماه گذشته و همچنین گزارشی از برنامه های هفته پدافند که از سوی دستگاه های اجرایی، اجرا شده بود را در قالب پاورپوینت ارائه دادند.

در ادامه جلسه جناب آقای آصفی در مورد توجه به تهدیدات احتمالی در حوزه زیرساخت ها و بحث تاب آوری اجتماعی و توجه بیشتر به تامین و بازدیدهای دوره ای دستگاه های دیزل ژنراتور به دستگاه های اجرایی استان تاکید کردند.

برنامه ریزی به منظور اجرای دو برنامه شاخص با موضوع پدافند غیرعامل از سوی روسای کارگروه های ۱۲ گانه و برگزاری همایش مشترک با همکار اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع آشنایی با اصول و مفاهیم پدافند غیرعامل و تاکید به دستگاههای اجرایی استان مبنی بر تامین دستگاه دیزل ژنراتور از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه همچنین مدیریت گاز استان، دامپزشکی، فنی و حرفه ای، بنادر و دریانوردی، ارتباطات که در هفته پدافند غیرعامل بیشترین فعالیت را داشتند، به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر