۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۵۶۶۶
دومین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی آتش‌نشانی و ایمنی شهری 11 الی 13 اسفند در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایداری ملی،  پس از برگزاری موفق چهار دوره همایش آتش نشانی و ایمنی شهری و استقبال پرشور علاقه مندان و متخصصان این حوزه، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری، مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی، شهرداری تهران و دانشگاه های معتبر کشور قصد برگزاری دومین نمایشگاه صنعت ایمنی و آتش نشانی کشور و دومین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری را در اسفندماه سال جاری دارد.

بر اساس این گزارش دومین نمایشگاه صنعت ایمنی با حضور شرکتهای معتبر ایرانی و نمایندگان شرکتهای خارجی در حوزه آتش نشانی و ایمنی، 5 تا 7  اسفند ماه و دومین همایش بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری همزمان با این نمایشگاه در تهران برگزار می شود.
همچنین همزمان با این رویداد کارگاههای جنبی در محورهای مختلف این همایش برای بهره مندی علاقمندان برپا می شود.

دبیرخانه دائمی این همایش در سازمان آتش نشانی تهران فعال می باشد و  شهردار تهران به عنوان رییس همایش، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران به عنوان رییس شورای سیاست گذاری، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دبیر این همایش می باشند. شورای سیاست گذاری شامل مدیران آتش نشانی های کشور و مدیران سازمان های همکار در حوزه ایمنی و آتش نشانی و ... می باشد. دبیر اجرایی همایش، معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی تهران هستند.

شروع دریافت مقالات 1 مهر و پایان مهلت ارسال مقالات 30 آذر ماه ماه 1398 می باشد. علاقه مندان این حوزه برای ارسال مقالات و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رسمی همایش به آدرس زیر مراجعه و یا با دبیر خانه رویداد تماس حاصل نمایند.

سایت رسمی همایش:


آدرس و تماس دبیرخانه:
تهران خیابان آزادی، نبش خیابان میمنت، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران

تلفن: 6-66083015-021  و 5-66028964-021          

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر