۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۶۱۹
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: نیروگاه بندرعباس توجه ویژه‌ای به پدافند غیرعامل داشته و دارد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، محسن زینلی تختی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان و هیئت همراه از تاسیسات نیروگاه بندرعباس بازدید کرد.



سلیمی مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان عنوان کرد: نیروگاه بندرعباس توجه ویژه‌ای به پدافند غیرعامل داشته و دارد. وی اظهار امیدواری کرد که با رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در حوزه تولید نیرو برق شاهد تاب آوری و پایداری در شرایطاضطرار باشیم.



زینلی تختی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان عنوان کرد: نیروگاه بندرعباس یکی از دستگاه‌های مهم در امر پدافند غیرعامل است. طبق فرمایشات رهبری پدافند غیرعامل یک اصل است و باید تدابیر پدافندی به عنوان یک اصل و راهبرد در پیشبرد اهداف اجرایی در ارگان ها به کارگیری شود.



وی در ادامه بیان داشت با توجه به تاثیر مستقیم برق بر زندگی مردم با بروز کوچکترین اختلال در تولید شبکه برق موجب خسارات زیان باری بر اقتصاد کشور و در نتیجه زندگی مردم تحت الشعاع این موضوع قرار می گیرد بنابراین بالا بردن امنیت و تاب آوری شبکه، سبب مصون سازی اقتصاد ملی کشور می‌‎شود.



زینلی تختی در پایان عنوان کرد: در سال جاری حدود ۶۰ مانور پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف در دستگاه‌های استان برگزار شده است، که این نشان از اهمیت بالای رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در تمام ارگان ها و دستگاه های اجرایی استان دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر