۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۵۵۴۶
گوگل به تازگی بیش از 3800 شغل جدید در قالب خدمات پشتیبانی از مشتریان در هند، فیلیپین و ایالت می سی سی پی آمریکا ایجاد کرده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، قرار است به منظور ارائه خدمات پشتیبانی از مشتریان در آمریکا، هند و فیلیپین 3800 نفر توسط گوگل به کار گرفته شوند. این افراد پاسخگوی مشتریانی از سراسر جهان و نه فقط کشورهای خود خواهند بود.

تا پیش از این گوگل برای ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی از مشتریان، عیب‌یابی محصولات و خدمات و راه اندازی پیکارهای تبلیغاتی آنلاین از شرکت‌های ثالث استفاده می‌کرد، اما حالا قصد دارد خود این اقدامات را به طور مستقیم انجام داده و مدیریت کند.

گوگل اولین بار در سال 2018 از اجرای برنامه‌ای به صورت آزمایشی به منظور توانمندسازی مشتریان و پشتیبانی مستقیم از آنها خبر داد که قرار بود در قالب آن فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد شود. حالا بر اساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان قرار است تا قبل از پایان سال 2020 برنامه مذکور عملیاتی شود و 3800 نفر در مراکز عملیاتی تماس گوگل مشغول به کار شوند.

شاغلان در این مراکز از سه هفته مرخصی سالانه همراه با حقوق و بیمه درمانی کامل برخوردار خواهند بود. همچنین به آنها در محل کار وعده‌های غذایی رایگان داده می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر