۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۴۳
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس از راه اندازی کمیته تخصصی بمنظور بازدیدها و نظارت میدانی ، بررسی نقاط ضعف و قوت و شناسایی تهدید و آسیب ها و ارائه راهکارها اجرایی در زیر ساخت های شهری شیراز خبر داد.
محمد هوشمندی

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، قاسم پاک‌نژاد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در آغاز جلسه، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل به تشریح مواردی پیرامون رعایت اصول و بکارگیری الزامات آن ، پرداخت و گفت: توجه به رعایت اصول و الزامات پدافند غیرعامل در حفاظت از زیرساخت‌ها و ایجاد مصون سازی در جامعه ضمن مصونیت بخشی به سطوح مختلف می‌تواند در تاب‌آوری و بالا بردن آستانه تحمل در جامعه تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی عنوان کرد: اهتمام به تحقق اهداف پدافندغیرعامل از ضروریات است و به یقین این مقوله با امنیت و پایداری ملی ارتباط مستقیم دارد.

پاک‌نژاد گفت: باید بدانیم که دشمن هیچگاه از موضع خصمانه خود خارج نشده و همیشه در پی فرصت ضربه زدن به نظام و جامعه اسلامی ما است بنابراین همه دستگاه های اجرایی و امنیتی استان ضمن توجه ویژه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری ، به اجرای اصول و رعایت الزامات پدافند غیرعامل در حفاظت و صیانت از زیرساخت های تابعه اهتمام کافی داشته باشند .

پاک‌نژاد بیان داشت: گرچه اقدامات مطلوبی در حوزه ایمن‌سازی، مصونیت بخشی، بازتوانی و تداوم چرخه خدمات در استان صورت گرفته است اما ناکافیست و تحقق آن مستلزم این است که همه دستگاه‌های اجرایی استان بویژه دستگاه های خدمات‌رسان و زیرساختی ضمن توجه به اصل پیش‌بینی و پیشگیری در صیانت از زیرساخت های خود ، رعایت ضوابط و الزامات پدافند غیرعامل را سرلوحه قرار دهند .

پاک نژاد در پایان از راه اندازی کمیته تخصصی بمنظور بازدیدها و نظارت میدانی ، بررسی نقاط ضعف و قوت و شناسایی تهدید و آسیب ها و ارائه راهکارها اجرایی در زیر ساخت های شهری شیراز خبر داد و گفت: تقویت پدافند غیرعامل درهمه حوزه ها ، بخصوص فضای مجازی از مهم ترین ضروریات جامعه امروز است که همه مردم و مسئولین در هر سطحی باید به آن توجه داشته باشند و از آگاهی لازم برخوردار گردند . 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر