۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۵۵۴۲۳
معاون استاندار مرکزی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حتی هر سه ماه یک کل مسئولان و مدیران IT دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف آموزش به‌روز دریافت کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل ازخبرگزاری ایسنا بهروز اکرمی عصر چهارشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی که در اراک برگزار شد، با تاکید بر اینکه نیروهای انسانی دستگاه های اجرایی فعال در حوزه سایبری به آموزش‌های به ‌روز مجهز نیستند، افزود: مشکل امروز ما در حوزه سایبری فقدان آموزش فعالان این عرصه است. این افراد باید نگاه دغدغه‌مندانه به این حوزه داشته باشند و حتی هر سه ماه یکبار کل مسئولان و مدیران IT دستگاه‌های اجرایی در حوزه های مختلف آموزش به ‌روز دریافت کنند.

وی تصریح کرد: امروز در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بعد از منابع انسانی، اطلاعات و داده‌ها از اهمیت بالایی برخودار هستند و لازم است در این راستا نشست آموزشی تخصصی برای مدیران داشته باشیم تا با حسایست موضوع کاملا آشنا باشند و مرتبا وضعیت ادارات بررسی شود.

اکرمی تاکید کرد: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ارزیابی شده و نقاط ضعف آنها در حوزه پدافند غیرعامل و موضوعات سایبری ارزیابی و کتبا اعلام شود و ظرف مدت مشخص اقدام به رفع نقاط ضعف داشته باشند.

به گزارش پایداری ملی، در این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استان مرکزی با اشاره به مصوبات جلسه قبل شورای پدافند غیرعامل استان، بر لزوم ایجاد انبار ویژه کالاهای اساسی در شهرستان های استان تاکید کرد.

مسعود فراهانی افزود: در هفته پدافند غیرعامل بیش از ۵۰۰ برنامه با موضوعات مختلف در استان برگزار شد که محوریت این برنامه ها آموزش های عمومی و تخصصی بود و رزمایش های مطلوبی برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر