۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۴۹۶۳
صباحی‌فرد مطرح کرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شبیه سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه تمرین شد که تمرین مفید و موفقی بود.
به گزارش پایداری ملی امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور از سایت های راداری، موشکی و سامانه های فرماندهی و کنترل و اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.
وی در این بازدید در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور با اشاره به اهمیت راهبردی این منطقه، گفت: منطقه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و اماکن حساس و حیاتی که در این بخش از کشور وجود دارد اهمیت دفاعی و پدافندی ویژه‌ای دارند و همین امر وظیفه ما را برای هوشیاری و آمادگی بیشتر می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸، افزود: در رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ با شبیه سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه تمرین شد که به یاری خدا و با تلاش کارکنان جان برکف پدافند هوایی تمرین مفید و موفقی بود.
امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهدای خلیج فارس با حضور در قرارگاه سربازی نمازخانه بازسازی شده حضرت علی اکبر (ع) را افتتاح  و پس از اقامه نماز ظهر و عصر با کارکنان وظیفه دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.
وی در ادامه  از سامانه فکور، گردان مختلط، سایت موشکی  S200  و سایت‌های راداری گنو و فاشا بازدید کرد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر