۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۴۸۵۵
شهردار بندرعباس:
شهردار بندرعباس از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی ، عباس امینی‌زاده در همایش  پدافند غیر عامل آبان 98 که در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس  و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران بخش های مختلف شهرداری و نمایندگانی از  دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادرسان برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری‌ها، مطالعات و اقداماتی که در حوزه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل توسط کشورهای مختلف انجام می‌شود، نشان‌دهنده اهمیت این مسئله است.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریت بحران و همراهی سایر بخش های شهرداری در مواقع بحرانی، افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل برای شهر بندرعباس در حال مطالعه است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: همزمان با همه اقدامات جاری، آموزش‌های مختلف تخصصی و عمومی، ایجاد زیرساخت‌ها و بستر سازی‌های مختلف در این حوزه انجام می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه اتفاقات خوبی توسط مجموعه مدیریت بحران در این حوزه صورت گرفته، گفت: همه باید به این ساختار توجه کرده و فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی که در شهر انجام می‌شود را، با نگرش به پدافند غیر عامل انجام دهند.

امینی‌زاده تاکید کرد: امروزه موضوع تکنولوژی در پدافند غیر عامل بسیار مهم است و بهره‌گیری از تاثیرات و مزایای فناوری اطلاعات می تواند کمک زیادی به این حوزه داشته باشد.

اضافه می‌شود، در ادامه این همایش از دست‌اندرکاران دوره‌های آموزشی و فعالین این حوزه نیز تقدیر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر