۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۵۴۸۵۴
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی کشور:
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی کشور گفت: اتخاذ تدابیر امنیتی و پیشگیرانه در توسعه همزیستی مسالمت آمیز بین مردم و صنعت امری ضروری و مهم است.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، علی اکبر شاهوردی در شورای پدافند غیر عامل استان در استانداری همدان با بیان این که دشمنان نظام جمهوری اسلامی مترصد ضربه زدن به کشور هستند، اظهار داشت: در اعتراضات اخیر، دشمن با اجرای استراتژی نرم اولیه و سپس جنگ نیمه سخت، سعی داشت با هدایت برخی نیروهای معاند و اشرار، روی اعتراضات مردمی موج سواری کند و بیشترین صدمات بر کشور وارد کند.

وی گفت: هدایتهای رهبری و تدبیر مسئولان نظام در کنترل شرایط خاص کشور، کمک کرد تا خسارتها و آسیبهای ناشی از اعتشاشات و اعتراضات به حداقل برسد.

شاهوردی با اشاره به این که استراتژی نظام، نگاه به جنگ نیست، گفت: اگر چه ایران اسلامی به هیچ وجه طالب جنگ افروزی نیست اما در زمان صلح، تهدیدات در قالب سیاستهای پیشگیرانه باید طوری اجرا شود که امور اداره کشور، مدیریت پذیر باشد.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی کشور، همدان را یکی از استانهای پیشرو در صحنه انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم استان همدان به عنوان مردمی ولایت مدار و حامی انقلاب، در همه عرصه ها حضوری پررنگ داشته اند که خود موجبات دلگرمی نظام را به دنبال دارد.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در مصون سازی کشور در برابر آسیبها و تهدیدات دشمنان، گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، سیاستگذاری در حوزه پدافند شیمیایی آغاز شده که بررسی تهدیدات، میزان مصرف مود شیمیایی، میزان تولیدات و سطح حمل و نقل جاده ای در کشور از شاخص های ان می باشد.

وی در همین زمینه ادامه داد: باتوجه به همزستی مسالمت آمیز مردم در کنار برخی از صنایع حیاتی و ملی، باعث شده است مسیر سیاستگذاری نظام بیش از پیش با دقت دنبال شود.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند شیمیایی کشور در پایان با تشکر از همکاری و تعامل مطلوب بین دستگاهی، خواستار برنامه ریزی در بخش آموزش، فرهنگ سازی و انجام رزمایشهای هدفمند، شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر