۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۴۷۰۱
جلسه انجمن علمی پدافند غیرعامل استان همدان با حضور خاورزمینی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان و جمعی از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم‌نهاد و صاحب‌نظران در این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در ابتدای این جلسه مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گفت: در کشورهای توسعه یافته، با توجه به اینکه زندگی انسان در طول تاریخ همواره با جنگ، تهدیدات و آسیب‌های متعددی آمیخته شده است موضوع پدافند غیرعامل بسیار جدی گرفته شده است. 

خاورزمینی گفت: در طول تاریخ، کشور ما همواره کشوری صلح دوست و صلح طلب شناخته شده و به هیچ عنوان شروع کننده جنگ و ناآرامی نبوده ایم بنابراین آمادگی در مقابل تهدیدات خود به نوعی پیشگیری از بروز جنگ ها و تهدیدات است. 

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر ماهیت تهدیدات و آسیب‌ها، ملزم به نگاه و اجرای راهبردهای علمی و مدرن در حوزه‌های متعدد پدافند غیرعامل هستیم و در انجمن علمی پدافند غیرعامل استان باید از اقدامات خودسرانه و غیرعلمی جلوگیری به عمل آید.

در ادامه جلسه حاضرین به نقد و بررسی انجمن علمی پدافند غیرعامل در استان پرداختند. مدیرکل پدافند غیرعامل استان از برگزاری قریب الوقوع انتخابات در یک ماه آینده خبر داد و از همه علاقمندان خواست جهت کاندیداتوری اعلام آمادگی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر