۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۵۴۶۵۰
مدیرکل پدافند غیرعامل همدان:
مدیرکل پدافند غیر عامل همدان گفت: بی اعتنایی یا نادیده گرفتن جایگاه و اهمیت پدافند غیر عامل در زندگی مردم می تواند خسارات جبران ناپذیری را بر کشور تحمیل کند.

حمید خاورزمینی در جلسه شورای پدافند شهرستان همدان در سخنانی به اهمیت و نقش پدافند غیر عامل در زندگی مردم اشاره و اظهار داشت: نقش پدافند غیر عامل در زندگی روزمره همه ما بسیار حیاتی است و هر گونه سهل انگاری و بی اعتنایی به امور پدافندی خسارات جبران ناپذیری را بر کشور و ملت وارد خواهد کرد.

وی افزود: برای رسیدن به موفقیت کامل در امر پدافندی بایستی تمام طرح هاو پروژه ها پیوست پدافندی داشته باشند و مسئولیت کوتاهی از آن بر عهده دستگاه متولی و مجریان طرح است.

وی به تشریح عملکرد کارگروه های پدافند غیر عامل پرداخت و گفت: یکی از کارگروه‌های مهم و حیاتی کارگروه زیست محیطی است که به خاطر اهمیت آن دستگاههای عضو این کارگروه بیش از سایرین نظارت می شوند.

خاورزمینی شرایط فعلی کشور را ورود به عرصه جنگ تمام عیار اقتصادی با قدرتهای بزرگ جهان ارزیابی کرد و بر حضور فعالانه و مسئولانه همه آحاد مردم و مدیران برای مدیریت وضعیت عمومی کشور تاکید کرد.

مدیرکل پدافند غیر عامل در پایان گفت: در موضوعات پدافندی غیر عامل تعمیق بخشیدن به اقدامات پدافندی در نظر و نگرش مدیران ارشد نظام امری مهم تلقی می شود که بارها شاهد تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایمن سازی و مقاوم سازی کشور بوده و هستیم.

درابتدای این جلسه، فرماندار همدان با تشکر از اقدامات مسئولانه حوزه پدافند غیر عامل استانداری همدان در نشر و تبیین جایگاه این امر مهم در جامعه گفت: با وجود تمهیدات و اقدامات موثر در عرصه پدافند غیر عامل، شاهد هستیم که ناشناخته های پدافند غیر عامل همچنان گسترده است.

علی افشاری ادامه داد: روزانه در برابر آسیبها و تهدیدات اقتصادی، سایبری و زیست محیطی هستیم که ارتقای دانش عمومی جامعه می تواند در کاهش خسارتها موثر باشد.

فرماندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی با احصاء و شناسایی افراد کارشناس، متخصص و کارآمد، بر توسعه و تقویت اقدامات پیشگیرانه  اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر