۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۶۴۱
رزمایش دورمیزی سایبری با حضور اداره کل پدافند غیرعامل، مدیرعامل مخابرات منطقه مرکزی و کارکنان مخابرات منطقه مرکزی در سالن جلسات مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی، رزمایش دورمیزی سایبری با حضور اداره کل پدافند غیرعامل، مدیرعامل مخابرات منطقه مرکزی و کارکنان مخابرات منطقه مرکزی در روز سه شنبه مورخ 98/8/14 در سالن جلسات مخابرات منطقه مرکزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیرعامل مخابرات منطقه مرکزی به تشریح اقدامات انجام شده در این هفته پرداخت و افزود: مانور سراسری قطع برق مخابرات شهرستان زرندیه، مانور برای تست سرور، تست پروتکشن و همچنین برگزاری جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با حراست مخابرات ایران از جمله اقدامات صورت گرفته در مخابرات منطقه مرکزی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل بوده است.

همچنین در این جلسه از سوی اداره کل پدافند غیرعامل نکاتی در مورد اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه سایبری و تهدیدات موجود در این حوزه همچون بدافزار ها و ویروس ها صحبت شده و بیان شد از ابتدای سال جاری تا کنون حملات سایبری بسیاری در کشور داشتیم که این خود نشان دهنده اهمیت این موضوع و لزوم آمادگی هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط در این حوزه از جمله مخابرات را دارد.

در ادامه رزمایش دورمیزی سایبری با حضور کلیه اعضای حاضر در جلسه برگزار و ارزیابی های لازم از سوی حاضرین صورت پذیرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر