۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۵۴۶۲۴
مانور پدافند غيرعامل با موضوع سنجش ميزان آمادگی سايت ها و تجهيزات ارتباطات زیرساخت در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، مانور پدافند غير عامل با موضوع سنجش ميزان آمادگی سايت ها و تجهيزات ارتباطات زیرساخت جهت بررسي وضعيت زیرساخت ها در بحران هاي ناشي از قطع برق و ارتباطات در زمان رخدادهاي طبيعي و غير طبيعي با حضور سردار رسولی رییس مرکز مطالعات راهبردی سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون امنیتی و سیاسی استانداری، مدير شرکت ارتباطات زیرساخت استان، مدیرکل پدافند غيرعامل ، مدیرکل امنیتی و انتظامی،مدير فناوري اطلاعات و شبکه دولت و جمعی از کارشناسان ادارات مربوطه برگزار گرديد.

در ابتدا مدير شرکت ارتباطات و زیرساخت استان به تشريح ابعاد مانور پرداختند و سپس با قطع برق و ایجاد اخطار های مشخص در شبکه میزان آمادگی سيستم هاي پشتيباني سايت ها و تجهيزات ، و همچنین زمان و چگونگی حضور کارشناسان و تیم های فنی را بر اساس استانداردها مورد سنجش و ارزيابي قرار دادند.

در ادامه سردار رسولی ضمن تبریک هفته پدافند و تشکر از حسن انجام برنامه ها بر اهمیت بالای زیرساخت های سایبری تاکید و در این زمینه نکاتی را بیان کرد.

در انتهای این برنامه جناب آقای مردانی معاون محترم سیاسی و امنیتی استاندار بر لزوم توجه بیشتر دستگاه ها و همکاری آن ها با یکدیگر در موضوعات پدافند سایبری تاکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر