۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۴۶۰۶
جلالی معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور:
جلالی معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: وقتی یک واحد تولیدی در بیشتر حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از توان داخلی استفاده کند، تهدیدات به حداقل می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، در پنجمین روز از هفته پدافند غیر عامل نشست هم اندیشی پیرامون شرح وظایف و دستورالعمل های کارگروه صنعت، معدن و تجارت با حضور جلالی، معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور، مرتضوی مدیرکل پدافند غیر عامل ، دارابی مدیر کل سازمان صمت و کردستانی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی  کرمانشاه برگزار گردید و متعاقب این نشست بازدیدی از خطوط تولید، واحد بسته بندی، ماشین آلات نیز بخش معدن کارخانه سیمان سامان به عمل آمد. 

مهندس جلالی در این بازدید اظهار داشت: این واحد تولیدی در بیشتر حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری از توان داخلی استفاده کرده بنابراین تهدیداتی در این زمینه وجود ندارد.

معاون امور صنعتی و تجاری سازمان پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد: سیمان سامان باید در زمینه R &D نیز باید فعالیت های زیادی داشته باشد تا بتوان این سرمایه گذاری که در سایه مدیریت خوبی که ایجاد شده به نتیجه مطلوب برسد.

وی در ادامه افزود: این واحد تولیدی باید در زمینه توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بهره گیرد تا بتواند واحدهای زیرمجموعه را نیز راه اندازی کند.

مهندس جلالی در پایان افزود: با توجه به تعدد کارخانجات سیمان در کشور تهدیدات جدی در این زمینه نداریم به خصوص در این واحد تولیدی اقدامات خوبی در این خصوص انجام شده بنابراین مشکلی نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر