۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۵۴۵۶۶
استاندار قزوین گفت: توجه جدی به پدافند غیر عامل در همه عرصه های زیرساختی و زیربنایی هزینه های کشور را بشدت کاهش می‌دهد.
به مناسبت هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل همایشی با محور پدافند کالبدی و حفاظت از زیرساخت های اساسی با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل، هدایت الله جمالی پور استاندار، علی فرخزاد معاون عمرانی و افشار مدیرکل پدافند غیر عامل استان روز شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این همایش اظهار کرد: بی توجهی به زمان موجب توسعه نیافتگی است وقتی ارزش زمان را حفظ نکرده ایم و از ۸ ساعت کار بهره وری ما یک ساعت است یعنی به زمان اهمیت نمی دهیم لذا تاکید جدی داریم جلسات بموقع شروع شود زیرا زمان در توسعه تعیین کننده است.

وی افزود: شتاب کشور در توسعه نیازمند توجه به زمان و بهره وری است و در پدافند غیرعامل باید کارهایی می کردیم که شاید غفلت کرده ایم لذا باید زیرساخت ها را به گونه ای بسازیم که هم در حوادث طبیعی و هم پدافندی اسیب نبینیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: گاهی برای تطبیق دادن امور لازم است هزینه های زیادی را متحمل شویم زیرا امروز  سرمایه زیادی نداریم که هر روز یک بخشی را اصلاح کرده و اگر خراب شد دوباره نوسازی کنیم.

وی یادآور شد: باید در همه برنامه های توسعه ای کشور به پدافند غیر عامل توجه جدی کنیم زیرا یک بی توجهی در حوزه پدافند غیر عامل آسیب زاست و هزینه زیادی به کشور تحمیل می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: گاهی یک مجموعه اقتصادی را جایی می سازیم که در معرض تهدید است.

جمالی پور ادامه داد: موضوع اصلی در کشور بی توجهی به منافع ملی است و پدافند یعنی صیانت از یک منافع ملی چه در رفتار یا طرح توسعه، امروز همه باید متعهد باشیم.

استاندار قزوین ادامه داد: اگر بخواهیم رفاه اجتماعی مناسبی داشته باشیم باید همه کارها را بر اساس منافع ملی تدوین کنیم و امیدواریم روزی برسد که همه آحاد جامعه نگاه پدافندی داشته باشند تا تهدیدات کاهش یابد.

در این مراسم از برخی دستگاه های اجرایی فعال در حوزه پدافند غیر عامل تجلیل شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر