۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۵۴۵۶۵
جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل از مجتمع صنعتی و شیمیایی کیمیاگران امروز شازند بازدید کرد.

بازدید از مجتمع صنعتی و شیمیایی کیمیاگران امروز شازند با حضور شاهوردیان جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل، فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، کارشناسان اداره کل پدافند غیرعامل و جمعی از مدیران و کارشناسان فرمانداری، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی شهرستان شازند صورت پذیرفت.

شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با سرمایه گذاری بخش خصوصی تأسیس شده و پیشرو در تولید محصولات اتوکسیله در منطقه خاورمیانه است و این مهم، نتیجه سالها تحقیق و مطالعه کارشناسان و محققین جوان این شرکت است. در این بازدید شاهوردیان جانشین قرارگاه شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل تلاشگران حوزه صنعت را سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی نام بردند و از تلاش های همه کارکنان این مجتمع شیمیایی تقدید و تشکر کرد.

وی در این بازدید افزود: دست های شما زحمتکشان حوزه صنعت که با پشتکار، صبر و تلاش خود خط تحریم را می‌شکنید و اعتلا و استقلال کشور را به ارمغان می آوردید، بوسیدنی است. فراهانی مدیرکل پدافند غیرعامل استان هم ضمن قدردانی از زحمات مهندسان وکارشناسان این مجموعه، افزود: کاری که شما امروز در شرایط تحریم انجام می‌دهید کمتر از زحمات جوان هایی که در هشت سال دفاع مقدس از این مرز و بوم دفاع کردند نیست و امروز شما افسران جنگ اقتصادی با تلاش خود نقشه ها و بدخواهی های دشمنان ایران اسلامی را نقش برآب نمودید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر