۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۵۵۳
در هفته پدافند غیرعامل انجام می‌شود
شورای پدافند غیرعامل استان ها، از طریق ویدئوکنفرانس، توسط وزارت کشور و با حضور سردار دکتر جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و دکتر ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و سایر مسئولان کشوری برگزار شد.
استاندار آذربایجان شرقی در قالب ویدئو کنفرانس در سه محور اقدامات پدافند غیرعامل استان را تشریح نمود. دکتر پورمحمدی با اشاره به این که طرح جامع پدافند غیرعامل امسال در هفته پدافند غیرعامل رونمایی خواهد شد، قرارداد منعقد شده را مربوط به 7 سال پیش دانسته و عمده علت طولانی شدن رونمایی از آن را تغییر شرح خدمات و همچنین دیدگاه های هیئت نظارت و داوری دانست.

رییس شورای پدافند غیرعامل استان در ادامه از وضعیت ژنراتورها و همچنین آماده بکاری آن ها در دستگاه های اجرایی اظهار رضایت کرد. 

وی در انتها به برنامه های سال 98 در حوزه پدافند غیرعامل پرداخته و وضعیت برگزاری جلسات شورای پدافند غیرعامل و جلسات کارگروه‌های ذیل آن را مناسب خواند. 

دکتر پورمحمدی مصون سازی زیرساخت های حیاتی، بحث پدافند سایبری و کاهش آسیب پذیری سایبری، ایجاد آمادگی در زیرساخت های حیاتی و حساس با انجام رزمایش، توسعه، رصد، پایش و تشخیص آسیب ها، آموزش های تخصصی به مدت طولی و عرضی و همچنین راهبری کاهش آسیب پذیری با انجام طرح مطالعات پدافند غیرعامل را از جمله این برنامه ها برشمرد. وی همچنین در مورد مصادیق انجام شده در خصوص برنامه ها نیز توضیحاتی ارائه کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر