۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۵۴۵۳۶
با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فارس
نمایشگاه پدافندغیرعامل با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فارس در شیراز برپا شد.
محمد هوشمندی

این نمایشگاه با هدف ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های پدافند غیرعامل، ارتقاء فرهنگ عمومی، تعالی جایگاه، اهداف و اصول پدافندغیرعامل، هم افزایی، معرفی و شناسایی توانمندی‌های بومی ، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورانه برگزار شد.

قاسم پاک نژاد مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ، ضمن تبریک هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل و تشکر از اقدامات صورت گرفته از همکاری و حضور دستگاه های اجرایی استان در این نمایشگاه قدردانی کرد.

پاک نژاد گفت: با توجه به روز هشتم آبان‌ماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور است. در سال جاری نیز این هفته ( از 8 لغایت 14آبان‌ماه ) بعنوان هفته بزرگداشت  با شعار ( مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید )از سوی سازمان پدافندغیرعامل تعیین و به استان ها ابلاغ گردید است.

پاک نژاد گفت: در این هفته ویژه برنامه های متعددی در سطح استان پیش بینی شده است که طبق برنامه زمانبندی این برنامه ها اجرا و مستند سازی صورت می پذیرد .

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: پدافند غیرعامل با رویکرد تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و عنایت به احکام ابلاغی ، رسالت خود را پیش گرفته و در جهت عملیاتی شدن موضوع، دو مولفه اثرگذار آموزش و فرهنگ سازی را سر لوحه کار خود قرار داده و با نگاهی اجرایی و عملیاتی به این مقوله ها اهتمام ورزیده است.

وی افزود: در جهت پیشگیری از موازی‌کاری، ائتلاف وقت و هزینه، هم‌افزایی، اثربخشی و حصول نتیجه مطلوب در این حوزه باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و متولیان امر بصورت هماهنگ و همگام در برنامه‌های آموزشی، همایش و ... مشارکت داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر